میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

با تمام وجود فریاد میزنم دوستت دارم ای عشق من...

  

اگر کلمه دوستت دارم قیام علیه بندهای میان من و توست.
اگر کلمه دوستت دارم راضی کننده و تسکین دهنده قلب هاست، اگر کلمه دوستت دارم پایان همه جدایی هاست، اگر کلمه دوستت دارم نشانگر عشق راستین من به توست، اگر کلمه دوستت دارم کلید زندان من و توست... 

پس...  

با تمام وجود فریاد میزنم دوستت دارم ای عشق من... 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
PLDN.J دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 18:16

از عشق تو دیشب از خواب پریدم .. دیدم نصفه شبه دوباره خوابیدم

پدر عاشقی نسوزه !!!!!!!!!!

خوووب خوابیدی....؟؟؟؟
بابا پدر عاشقی رو چیکار داری؟؟؟؟؟؟؟؟ خودش بسوزه!!!!!!!!

۲۲ شنبه 19 شهریور 1390 ساعت 22:06

سلام
اسم خیلی قشنگی داری
به نظر من میثاق قشنگترین اسم

سلام
ممنون. چه نظر خوبی دارید!

۲۲ شنبه 19 شهریور 1390 ساعت 22:12

میشه ادرس قالب وبلاگتو به من بدی اقا میثاق

یکی از قالب های آماده ی بلاگ اسکای هستش که خودم دستکاریش کردم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد