میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

همیشه دوستت دارم ...

وقتی 15 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم ...
صورتت از شرم قرمز شد و سرت رو به زیر انداختی و لبخند زدی...   

وقتی که 20 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم ...
سرت رو روی شونه هام گذاشتی و دستم رو تو دستات گرفتی انگار از این که منو از دست بدی وحشت داشتی .   

وقتی که 25 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم ...
صبحانه مو آماده کردی وبرام آوردی ...پیشونیم رو بوسیدی و گفتی بهتره عجله کنی ...داره دیرت می شه .  

 

وقتی 30 سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم ...
بهم گفتی اگه راستی راستی دوستم داری بعد از کارت زود بیا خونه .  

 

وقتی 40 ساله شدی و من بهت گفتم دوستت دارم ...
تو داشتی میز شام رو تمیز می کردی و گفتی باشه عزیزم ولی الان وقت اینه که بری تو درسها به بچه مون کمک کنی .  

 

وقتی که 50 سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم ...
تو همونجور که بافتنی می بافتی بهم نکاه کردی و خندیدی .  

 

وقتی 60 سالت شد بهت گفتم که چقدر دوستت دارم و تو به من لبخند زدی ...  

 

وقتی که 70 ساله شدی و من بهت گفتم دوستت دارم ...
در حالی که روی صندلی راحتیمون نشسته بودیم من نامه های عاشقانه ات رو که 50 سال پیش برای من نوشته بودی رو می خوندم و دستامون تو دست هم بود .  

 

وقتی که 80 سالت شد ... این تو بودی که گفتی که من رو دوست داری ... 


نتونستم چیزی بگم . فقط اشک در چشمام جمع شد .  

اون روز بهترین روز زندگی من بود ، چون تو هم گفتی که منو دوست داری .

به کسی که دوستش داری بگو که چقدر بهش علاقه داری و چقدر در زندگی براش ارزش قائل هستی چون زمانی که از دستش بدی مهم نیست که چقدر بلند فریاد بزنی اون دیگر صدایت را نخواهد شنید. 

دوستت دارم ... 

 

I LOVE YOU

 

دوستت دارم ... 

نظرات 5 + ارسال نظر
خاطره شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 00:54 http://rahalost.blogsky.com

دوست وبلاگ نویس سلام!
گاهی برای همه چیز وقت داریم الا برای ارزشی که بین ما یه ضد ارزش شده....
کاش یاد بگیریم غرور رو کنار بزاریم وبگیم بهم علاقه داریم تا دیر نشده...
ولی همیشه دیر میرسیم

سلام بر شما!
درست میفرمایید. واقعیت هم همینه. دوست داشتن و غرور با هم نمیسازن. کسی که غرور داشته باشه و نتونه بخاطر عشقش غرورش رو بشکنه فایده ای نداره... عشقش بی ارزشه...
کاش اینطور نبود... کاش...

*** جمعه 3 تیر 1390 ساعت 02:06

جلب بود
مرسی

قربون شما.

PLDN.J جمعه 3 تیر 1390 ساعت 20:22

قشنگ بود ..
الکی نظر نمیدما .. بخدا میخونم !
فدات

بعععععععععله دیگه...
میدونم شما لطف دارین عزیزم. نیازی به قسم نیست.

zahra شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 12:06 http://dardodel-2012.blogfa.com

ب نظر من خریت ک بگی دوست دارم..
خدا نکنه ک بفهمن دوسشون داری اونقد اذیتت می کنن ک روزی 100 بار پشیمون میشی لز لینکه بهشون گفتی!!!

با برخورد بد یک نفر نباید اونو به همه تعمیم داد و گفت همه اینطورن! ولی یه جورایی حرفتو قبول دارم!
اون موقع که من این پست رو گذاشته بودم...

good girl پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 17:51 http://aseman-man.blogsky.com

آره...
چ حسیست..
دوست داشتن عقشت.
محشره نه؟

از محشرم بالاتره...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد