میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

قصه شمع و پروانه

سالها قصه ی شمع و پروانه را بارها گوش میدادم
اما هیچ وقت نمیدانستم چرا پروانه با اینکه
میداند شمع در فکر سوزاندن بال های اوست
باز هم دیوانه وار به دورش میچرخد یا چرا شمع با
اینکه عشق پروانه را میبیند باز هم به فکر سوزاندن بال های پروانه است؟؟؟ 

دروغ نمیگویم هنوز هم نمیدانم ولی حس پروانه را درک میکنم
آخر خودم پروانه ای شدم و تو
هر لحظه شعله کشیدی تا مرا بسوزانی
منی را که عمری در آتش عشقت سوختم ولی دم نزدم
منی را که ازآب شدنت گریستم
وبا نفس هایم شعله های پر شراره ات را فوت کردم تا اب شدنت
را نبینم اما تو پنداشتی من از ترس سوختن بال هایم تو را خاموش کردم
پس دوباره خود را برای سوزاندن من شعله ور ساختی!!!
من در فکر آب شدن تو بودم و اشک میریختم
که اگر اینگونه خودت را برای سوزاندن من شعله
ور کنی طولی نمیکشد که خود را برای ویران کردن من نابود سازی
ولی تو اشک های مرا به خاطر ترس از سوختن میدانستی
تو هیچ وقت مرا نفهمیدی بیا بال های من در اختیار تو بال هایم
را بسوزان من بدون بال باز هم با عشقت زندگی میکنم
ولی شمع من روشنی شبهای خاموشم
مواظب خودت باش که آب نشوی
بدون بال میتوان زیست ولی بدون تو نه ! 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
یاس یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 14:09 http://farghdan.blogfa.com

سلام. ممنون که اومدی
قصه شمع و پروانه رو خوندم؟؟؟خودت نوشتی؟منظورم اینه که زاییده ذهن خودته؟؟
راستی pact یعنی چی؟؟؟
نخند خب؟!!!!!!!!!! میگم نخند دیگه ای بابا
ندانستن عیب نیست نپرسیدن عیبه؟ یالا بگو ببینم
بدرود

سلام
مگه میشد با اون دعوت نامه ی باحالی که تو فرستادی نمیومدم؟؟؟
نه خدای بزرگ به من استعدای توی شعر و این جور چیزا نداده.
ببین دوست عزیز خیلی راحته! حتما یه دیگشنری داری دیگه. برو توش بگرد PACT رو پیدا کن ببین معنیش چیه!!!
راستی من اصلا نخندیدم... جدی گفتم!

یاس یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 14:22 http://farghdan.blogfa.com

سلام
میگما این عکس خودته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
بعدشم این همه رشتی صحبت میکنی یه وقت اذیت نشی
مرگ اوباما تعارف نکنیا
ما که نمیدونیم چی میگید یه وقت فکرایی میکنیما
گفته باشم
بدرود

سلام
آره عکس خودمه. چطور؟ بده؟
مثبت اندیش باش دوست عزیز... مرگ اوباما رو خوب اومدی... مطمئن باش چیزای بدی نمیگیم.

saeedجون یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 23:49

خیلی خوب بود میثاق ادم صد بار بخونه باز سیر نمیشه

قربونت سعید جون.

saeedجون دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 17:46

بابا تو دیگه کی هستی تو از منم عاشق تری
الان تازه متن زیر عکساتو خوندم این حرفا چیه خیلی هم مطلبای خوبیه از اون مطلبای کامپیوتری که تو وبلاگ امیر سامه که من هیچی ازش سر در نمیارم خیلی بهتره
دستت درست

نگگگگگگووووووووووووو.... من با تو قابل مقایسه نیستم! تو خیلی سرتری سعید جون....
ببین درست نیست پشت سر مدیریت محترم وبگاه همهمه داری غیبت میکنی... ( اینو گفتم شاید یه بار بیاد اینجا اینارو بخونه!!! )
چاکریم سعیییییییییید جوووووووووووووون...

تنهاى شب سه‌شنبه 21 تیر 1390 ساعت 01:18 http://mhi12.blogsky.com

شاعرى گرانقدر میفرماید:
شمع شدم، شعله شدم، سوختم،
آخرشم هیچى نیاموختم!

حالا چه ربطى داشت نمیدونم!
مواظب خودتون باشین...

saeedجون چهارشنبه 22 تیر 1390 ساعت 16:13

سلام
نه بابا من از این بدتر از ایناشو میگم چیزی نمیگه امیر سام بچه با جنبه ایه
دیروز شرمنده نتونستم بیام سرگرم مطلب دادن بودم
منتظر مطلب بعدیتان هستیم

سلام
درسته بچه با جنبه ایه. قبول دارم.
خسته نباشی...
اشکال نداره عزیز جان. ممنون که میای.
مطلب بعدی بین وبلاگ خودم و وبگاه همهمه مشترک هستش.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد