میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

آلبوم خاص ( نگاه تو )

 دلم نمیتونه دل بکنه                     فکر تو خواب و خیال منه
نگام که میکنی یه جور خاص       می دزدی قلبمو بگو کجاس
اگر هنوزم رو حرفتی                          نگاه گرمتو ازم نگیر
اگر هنوزم به فکرمی                          مثل قدیما واسم بمیر

 

نگاه تو واسم یه نگاه خاصه                              واسه اینه که دلم تورو خواسته
قسم به جون تو به تو و احساس تو یه قسم آسه       بخدا وجود من خدای احساسه  

 

سهم منی تو با خاطره هات         دوست ندارم کسی بیاد بجات
قلبمو مال خودت بدون                  ضرر نمیکنی با من بمون
یه حسی تو چشات داره                      که قلبمو جادو میکنه
نمیتونم پنهونش کنم                   باز داره عشقمو رو میکنه

 

نگاه تو واسم یه نگاه خاصه                             واسه اینه که دلم تورو خواسته
قسم به جون تو به تو و احساس تو یه قسم آسه       بخدا وجود من خدای احساسه 

 

 

( خواننده : علی اصحابی )

نظرات 1 + ارسال نظر
تنهاى شب دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 21:49 http://mhi12.blogsky.com

سلام؛ قشنگ بود! مرسى!
حلول ماه رمضان بر شما مبارک!
التماس دعا...

سلام
قربونت...
و همچنین. محتاج دعاییم...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد