میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

سرابِ من بیا...

  

 

حریصانه  آخرین جرعه های بودن را سر می کشم            ومستی خویش را با ناله فریاد می کنم ...

 

در هم آغوشی گرمای مستی                                         دلتنگ٬ قاب عکس شکسته ات می شوم 

 

صدایت٬ در کوچه های تنگ وباریک ذهنم می پیچد                   وباسکوتت باز بر من لبخند می زنی

 

آرامشی یاس آلود٬ بغضم را می خورد                         وامیدی پندار گونه٬ دست تنهاییم را می گیرد

 

پرشتاب قدم بر می دارم                                                          تا گام های لرزانم دلت را نلرزاند

 

اما اکنون یادم از حضورت مست است                               و جای نبودنت از گذشته بر رنگ تر ... 

 سرابِ من بیا ...

   

تا آخرین جرعه ی بودن را سر بکشم ... !!!

نظرات 1 + ارسال نظر
saeed دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 20:38

اوه آقا عجب شعری گذاشتی بره



چاکریییییییییییییم...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد