میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

دل به دل راه دارد؟!

 

          به تو اندیشیدن را عادتی ساخته ام... 

          بهر تنهایی خویش...

          دل به دل راه ندارد هرگز...

          مردمان می گویند دل به دل راه قشنگی دارد...

          که درونش همه عشق است و وفا...

          و ندارد راهی به در بسته خاموش جفا...

          حال من می گویم ... 

          دل به دل راه ندارد هرگز..

          به یقین دل به دل راه اگر داشت تو می دانستی...

          که دلم را به قشنگی نگاهت بستم...

          وچقدر محتاج نگاهت هستم...!!!

          باز می دانستی...

          که ترک سبزغرورم از چیست...؟

          وچرا خانه ی دل بی تو تهی ست...؟؟؟

          دل به دل راه اگر داشت تو می دانستی...

          من هوس خالی از احساس تو را می دانم...!

          و پای عهدم تا ابد می مانم...

          دل به دل راه ندارد هرگز...

          به یقین دل به دل راه اگر داشت تو می دانستی...

          که نباید بروی...

                                        به خدا بی تو دلم می میرد...

                                                                                       به خدا بی تو دلم مردنی است ...

نظرات 1 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 01:10

خوبه دیگه!برای عکستم که برای منبع گذاشتی کسی نبره!
گرچه خودت اصلا مطلب نمیپیچونی!


بععععععععععععله دیگه ما اینیم... مشکلیه؟!!!!!!!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد