میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

دلـــم تـــنــگ شـــده بـرای تـو کـه نــه ولی ...

دلـــم ...

بـرای تـو کـه نــه ...
ولـــی ...
بــرای روزهــای بــا هــم بـودنــمــان تـــنــگ شـــده ...

بـرای تـو کـــه نـه ...
ولـی ...
بـــرای  :: مــواظـب خــودت بــاش ::  گفتن تـــنـــگ شـــده ...

بــرای تــو کــه نــه...
ولـی بــرای نــگــاهـی کــه تــا پـیــچ ســر کــوچـه تــعـقــیـبـت مـی کـرد تـنـگ شـده ...

بـرای تــو کــه نـه ...
ولـی ...
بـرای دلــی کــه نــگــرانــت مـی شــد تــنـگ شـده ...

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 10 آذر 1391 ساعت 19:06 http://deleman91.blogsky.com

امان از عشق یک طرفه........

آخ... امان از...!

neo جمعه 10 آذر 1391 ساعت 22:14 http://cruel-life.blogsky.com/

دلم برای خودم
برای روزهایی ک عاشقت بودم
روزهایی ک دعا میکردم سالم به خانه برسی
روزهایی ک در نبودت اشک میریختم و مات به دیوار نگاه میکردم
و بی تو حتی لحظه ای شاد نبودم
تنگ میشود
دلم برایت تنگ میشود.....گرچه خیلی وقت است ک میخواهم به یاد نیاورمت

خیلی قشنگ گفتی، ممنون...

لاله شنبه 11 آذر 1391 ساعت 11:45

می دونی من دلم واسه چی بیشتر ازهمه تنگ میشه واسه نگاهی که نگرانت میشه وموقع رفتنت غم عالم میاد توی دل هر دوتا

آخ گفتی... خیلی دلم واسه همین تنگ شده!!!

پری وش یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 21:44 http://nymphlike.blogsky.com

انگاری حرف دل منو نوشتید دیشب خاطرات خوبی که با همسرم رو داشتم مرور کردم چه روزای قشنگی بود...
الان ایشون پیش معشوق جهانه و من اینجا رو زمین خاکی...
اون کجاست و من کجام!

خدایش بیامرزد...
کاش منم حال شمارو داشتم...

ستایش یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 22:01

گوشه نــدارد که یـکـــ گوشه اش بنشینمـــ

و نفسی تــازه کنمـــ ...

گــرد گــرد استـــ

این زمین..

ایــنــ روزگــــار

فرصت نفس تازه کردن هم نمیدهد!

ستایش یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 22:04

وقتــ‗__‗ــی گیــ‗__‗ــج میشــ‗__‗ــدم

بـه کلــ‗__‗ــمات پنــ‗__‗ــاه میبــ‗__‗ــردم

امــ‗__‗ــان از امــ‗__‗ــروز کــ‗__‗ــه

کلمــ‗__‗ــات خودشــ‗__‗ــان هم گیــ‗_‗ــج شــ‗__‗ــده اند…..


منم گیج شدم...

امین چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 17:14 http://robefarda.blogsky.com/

واسه کی انقد ناراحتی؟؟

واسه خودش!
واسه همون که رفت...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد