میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

قـطع امید کرده اند!

می دانی…؟


پزشکان که هیچ،


حتی مأموران “بازیافت” هم،


از این قـــلب شـــکسته، قـطع امید کرده اند !!!  


نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 10:49 http://deleman91.blogsky.com

یادته خداجون وقتی که قلبم شکست چطوری به من امیدواری دادی
تو تنها کسی هستی که قلب شکسته رو خریداری
دوست دارم خدای خوبم

خدا تنها تنهاییست که هیچ تنهایی را تنها نمیگذارد...

neo دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 11:42 http://cruel-life.blogsky.com/

قلبی ک شکست دیگ شکسته دیگ درست نمیشه همه چی از یه زخم کوچیک شروع میشه بعد انقدر زخما زیاد میشه ک میشکنه بعد ک شکست دیگ درست نمیشه.....شاید فکر کنی زمان مرهمه درداست ولی اینجوریا نیست این زخما همیشه تازست

منم همینو میگم ولی هیچ کس حرفمو باور نمیکنه!

neo سه‌شنبه 14 آذر 1391 ساعت 06:10 http://cruel-life.blogsky.com/

منکه به این حرفم ایمان دارم چون واسه خودم پیش اومده و الان خیلی از رفتارام و محطاط بودنم و بی اعتمادیم و شکاکیم واسه همینه......همیشه عشقت قلبت رو نمیشکنه گاهی پدر گاهی مادر گاهی خانواده و دوستات همشون سخته

یله درسته، منم کاملا قبول دارم و حرفات رو تایید میکنم.
همه ی اینایی که گفتی سخته ولی باز میشه تحمل کرد.
اما بعضی زخم ها اینقدر شدید هستن که تحمل کردنش آدمو داغون میکنه...

لاله چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 12:42

ولی میثاق یه جای سراغ دارم فقط خریدار این قلبهاست برو پیشش عجله کن اون بی صبرانه منتظرت
آره خداوند همیشه خریداردلهای شکسته است
متن قشنگی بود

من رفتم به طرفش و منتظرم که منو کامل ببره پیش خودش!!!
خداوند در دلهای شکسته جای دارد.
خواهش... ممنون از نظرت.

لیلی پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 14:26

اگه این نوشته مال خودته
خیلی خوب نوشتی

نه مال خودم نیست.
خواهش میکنم. ممنون که نظر دادید...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد