میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

21 ﺩﺳﺎﻣﺒﺮ 2012

21 ﺩﺳﺎﻣﺒﺮ 2012 ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﭘﯿﺸﮕﻮﯾﯽ ﺍﻗﻮﺍﻡ ﻣﺎﯾﺎ ﻭ ﻧﻮﺳﺘﺮ آﺩﺍﻣﻮﺱﺁﺧﺮﯾﻦ ﺭﻭﺯ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﺳﺖ!
21 ﺩﺳﺎﻣﺒﺮ 2012 ﺭﻭﺯ ﺟﻤﻌﻪ ﺍﺳﺖ ﺩﺭ ﺍﺳﻼﻡ ﺍﻣﺎﻡ ﺯﻣﺎﻥ ﺟﻤﻌﻪ ﻇﻬﻮﺭﻣﯿﮑﻨﺪ!
21 ﺩﺳﺎﻣﺒﺮ 2012 ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺑﺎ ﺷﺐ ﯾﻠﺪﺍ ﺍﺳﺖ ﺩﺭ ﺯﺭتشت ﮔﻔﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﮐﻪ ﺳﻮﺷﯿﺎﻧﺖ ﻣﻨﺠﯽ ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎ ﺩﺭ
ﺷﺐ ﯾﻠﺪﺍ ﻇﻬﻮﺭﻣﯿﮑﻨﺪ!
21 ﺩﺳﺎﻣﺒر 2012 ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﻧﻈﺮﯾﺎﺕ ﻋﻤﻠﯽﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪﺍﻥ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﻣﺮﺣﻠﻪﭘﻨﺠﻢ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺯمین اﺳﺖ!
21 ﺩﺳﺎﻣﺒﺮ 2012 ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﮔﻔﺘﻪ ﻫﺎﯼ ﻧﺎﺳﺎ ﺁﻏﺎﺯ ﺍﺧﺘﻼﻻﺕ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪﺑﺮﺍﯼ زمین است...!

ﻭﻟﻲ شما حالتو بکن نهایتش اینه که دنیا وامیسته رضاصادقی پیاده میشه!!! 


نظرات 9 + ارسال نظر
باران پاییزی سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 09:06 http://baranpaiezi.blogfa.com

رضا صادقی رو با اینکه خیلی دوست دارم ولی پایه ام دنیا واسته تا پیاده بشه بنده خدا.
اگه دنیا واستاد یه برنامه بزاریم با بچه ها شبونه بریم این بلوز مشکی رو از تنش در بیاریم . هر چیزی اندازه داره برادر من همش که مشکی رنگ عشق نمیشه. والا


ممنون از نظرت.

neo سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 11:07 http://cruel-life.blogsky.com/

واو.....مو به تنم سیخ شد
نه از آخره دنیا میترسم نه از مرگ فقط ترسم همیشه همین بوده ک همه بمیرن و من بمونم همه منظورم عزیزام هستن.....
و جدیدا ی ترس دیگ هم دارم اینه ک امام زمان بیاد و من از یاراش نباشم و از دشمناش باشم
رضا صادقی رو خوب اومدی

بد ترین چیز همینه که همه بمیرن و تنها بمونیم! حالا که تنها هستیم ولی اون تنهایی هزاران بار بدتر از این تنهاییه!

رضا صادقیه دیگه!

فاطمه سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 12:49 http://deleman91.blogsky.com

21 دسامبر 2012 روز تولد دخمل کوچولوی من

پیشاپیش تولدش مبارک.

لاله سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 14:17

چی بگم توی اسلام هم آمده که بعد ظهور امام زمان وبا آمدن اون آقا بعد کشتن دشمنان دین واسلام با یارانش که 313نفر هستند
دنیا پر از آرامش می شود ومدتی آقا امام زمان زندگی می کنند بعد قیامت می شود . اینطوری هم که اینا میگن نیست .
امیدوارم از یاران امام زمان باشیم

من که خودمو میشناسم! بهتره با خودم رک باشم! میدونم لایق یار امام زمان بودن، نیستم! فقط امیدوارم جزء دشمنانش نباشم!

امین سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 19:12 http://robefarda.blogsky.com/

ایشالا 21 دسامبر شه تو یکی بمیری ملت راحت شن.

چه روزه نحسی تولد بچه فاطمست
خدا بخیر کنه
لاله آخونده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بر جمال محمد صلوات

انشالله دعای اولت مقبول درگاه احدیت قرار بگیره... آمییییییییییییین...




اینم صلوات : الهم صل الی محمد و آل محمد....

فاطمه سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 21:56 http://deleman91.blogsky.com

از تبریکت خیلی ممنون آقامیثاق
این جمله هم برای امین
همی روزهای خدا روزهای خوبی هستن و اصلا هم اون روز نحس نیست
من از خدا میخوام که روز تولد دخترم با ظهور آقا یکی باشه
انشالله خودم و دخترهام از یاران امام زمان باشیم

خواهش میکنم.

انشالله...

لاله چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 00:35

ببخشید آقا امین من آخوند نیستم ولی اعتقادات مذهبی دارم و معتقدم هرکسی که سه چیز رو در دنیا دوست نداشته باشه به سختی وگرفتاری می افته
پدر ومادر
نماز
وپیامبر واهل بیت ایشان

بیخیال لاله خانوم، حالا یه چیزی گفته دیگه...

باران پاییزی چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 09:25 http://baranpaiezi.blogfa.com

امین تو اینجا هم بی تربیتی حرف زدی؟ چیکار داری به ملت آخه.
میثاق چیکار کنیم با این امین؟ 29 سال سن داره ببین چه جوری حرف میزنه. پایه ای تو دهنش فلفل قرمز بریزیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمیدونم! این امینی که من دیدم با فلفل قرمز هم درست شدنی نیست!
مثل اینکه بهتره منم نظرات رو تاییدی کنم!

لاله چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 10:29

میثاق جان فقط به خاطر احترام به تو هیچی نمی گم وسکوت می کنم

ممنونم ازتون...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد