میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

حمید مصدق - دل هرکس دل نیست...

من گمان می کردم...
دوستی... همچون سروی سرسبز...
چارفصلش... همه آراستگی ست...
من چه میدانستم...
دل هر کس...
دل نیست...

"حمید مصدق"


نظرات 8 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 00:51 http://deleman91.blogsky.com

شاید به گمان من دلی نیست که همراهم باشد
ولی مطمئنم آن خدای که مرا خلق کرد برای دل من نیز همراهی راعنایت فرمود
فقط باید اندکی صبوری کرد

صبر نوح هم گاهی کم است...

لاله پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 08:14

میثاق جان دیشب برات نظر گذاشتم نیامد
شعر خیلی قشنگی بود امان از دست این دلها که هرچه بلا سر بشر می آید زیر سر این دله

من دلم واسه خودم خیلی میسوزه...
احساس میکنم از دل من سواستفاده شده...

لاله پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 09:22

میثاق جان ضر ر کرده اصلی کسی که از دلت سو استفاده کرده وگرنه تو کار درست وانسانی انجام دادی هیچ وقت از اینکه دیگران باهات اینکارو می کنند ناراحت نباش فقط به اتفاقات زندگیت به عنوان یک فرصت نگاه کن وببین چه پیامی واست داشته
آنتونی رابینز در باره موفقیت میگه
موفقیت حاصل تصمیم گیری درست است وتصمیم گیری درست حاصل تجربه وجالب این که تجربه اغلب حاصل تصمیم گیری نادرست است

اینجوری که من میبینم فقط من ضرر کردم و اون داره زندگی عادیشو میکنه!

یه سری سوالات نمیذاره بیخیال بشم! فکر هم نکنم جواب داشته باشن!

لاله پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 12:18

یلدا بر شما مبارک


امیدوارم یک سبد عشق و یک فنجان صمیمیت و یک دیس صفا و یک قندون لبخند سر سفره های یلداتون باشه و قشنگ ترین شب بلند سال رو پشت سر بزارید

شبی به یاد ماندنی

و همچنین یلدا بر شما و خانواده محترم مبارک...

باران پاییزی پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 12:36 http://baranpaiezi.blogfa.com

من شکوفایی گلهای امیدم را در رؤیاها می بینم ،
و ندایی که به من می گوید :
”گر چه شب تاریک است
دل قوی دار ،
سحر نزدیک است “ "حید مصدق"
یلدات مبارک آقا میثاق.

دل قوی داشتم زمانی که سحر پیشم بود! حالا که تازه شب شده دیگر به سحر رسیدنم محال است... "میثاق"

ممنون، همچنین، یلدا مبارک، شب خوب و خوشی داشته باشی...

neo پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 12:51 http://cruel-life.blogsky.com/

واقعا و هر کس ارزش دوستی و دوست داشتن رو نداره

مشکل اینجاست که از ظاهر افراد نمیشه فهمید کی این ارزش رو داره و کی این ارزش رو نداره!

فاطمه پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 13:23 http://deleman91.blogsky.com

دو قدم مانده به یلدا

به شبی خاطره انگیز و بلند

و گذر از دل تنگ برگ ریزان و خزان

به سپدی، به زمستان

و اناری که دلش قصه ی یکرنگی هاست

و امیدی به بزرگی خدا..

یلدایتان شاد و پر امید

ممنون. همچنین.
شب خوبی داشته باشید در کنار خانواده گرم و خوبتون...

اتفاقا دل همه دله ... فقط دل ماست که دل نیست ....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد