میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

چرا ؟!


چرا واسه تجربه هات زندگیمو به باد دادی
چرا همـه سادگیمــو قیمت خنـــده هات دادی

مگـه تموم زندگـی به قیمت خستگیهــاست
نگو هر کی که عاشقه پابند دلبستگیهاست

این رسم روزگار نبود دل میکنم به راحتی
عشقم باشه بازیچـــه ی شمــا دلای پاپتــی

اما یـه روز تــو هم میشی بازیچــه ی یه حیلــه گر
دیر و زودش دست خداست تو هم میشی یه بازیگر

اون روز منـو یادت میاد.یادت میاد گریه هامو
اون روز یادت میاد منو خستگیمو ضجه هامو

یادت میاد عشــــق منـو تموم دلواپسیمو
یادت میاد بهای این سادگی و بی کسیمو

نظرات 5 + ارسال نظر
لاله سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 20:42

وای چقدر قشنگ بود پسرک تنها ,تنهایی شعر به این قشنگی گفتی[] اگه با ون بودی چه شعری می گفتی

آره خیلی قشنگه...
من نگفتما، روی "پسرک تنها" کلیک کنید وب دوستمون باز میشه.

نیروانا سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 22:47

خوشم اومد

باعث خوشحالیه.

neo چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 09:32 http://cruel-life.blogsky.com/


این است زندگی امروز جامعه ما...

باران پاییزی چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 13:34 http://baranpaiezi.blogfa.com

ببین میثاق پسرک تنها متاهله با 20 سال سن امین بجنب دیر شد

راست میگیدا! خودم دقت نکرده بودم! الان که گفتید رفتم نگاه کردم دیدم نوشته متاهل!
به خود امین هم گفتم، فعلا واسش زوده!

niyaz دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 22:14 http://spinaz.blogfa.com

گاهـے اوقــ✖ــات مجبوریــ✖ــم بپذیریــ✖ــم

ڪـﮧ برخـے از اבم ها

فقط مـے توانن‍ב בر قلبــ✖ــماטּ بمانن‍ב‍

نـﮧ בر زن‍בگیــ✖ــماטּ.

بله دقیقا همینطوره!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد