میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

تولدی دیگر!!!


دیشب به مناسبت قرعه کشی خانوادگی همه عموها و عمه ها خونه ما بودن. 

بعد مراسم قرعه کشی واسه صرف چای چای شیرینی که گرفته بودم رو آوردم. 

پرسیدن از برای چیست؟؟؟ 

گفتم : تولدمه! 

گفتن مبارکه و ... 

قبلش آهنگ گلچین کرده بودم... 

آهنگ که پلی شد دوتا عموها اومدن وسط... 

کم کم محفل گرم شد... 

اصرار کردن که منم بله... یعنی برم وسط ! 

نمیدونم چرا! 

ولی خجالت میکشیدم! 

خلاصه رفتیم وسط و یه تکون و دو تکون و ... 

کلی خوش گذشت... 

واقعا خوشحال بودم. ( اینجوری :  )

همیشه به داشتن چنین عموها و عمه های مهربون و با صفایی افتخار میکردم. 

خیلـــــــــــــــــی دوسشـــــــــــــــــــــــــون دارم... 

انشالله همیشه خوش باشن. 

البته منم در کنارشون! 


خیلی شب خوبی بود... خـــــــــدارو شکر... 

نظرات 7 + ارسال نظر
neo شنبه 30 دی 1391 ساعت 12:18 http://cruel-life.blogsky.com/

من عاشقه جمع هایه خانوادگیه گرم و این مدلی ام.....گرچه الان چند سالی هست دیگ این مدل جمع و جو نمیبینم......انقدر ک مشکلات زیاد شده و همه سره پول افتادن به جونه هم.همیشه شاد باشی پسر

من بیشتر...
همچنین شما همیشه شاد باشیی...

فاطمه شنبه 30 دی 1391 ساعت 12:37 http://deleman91.blogsky.com

عاشق محفل گرم خانوادگی هستم ، خوشحالم که خنده مهمون لبات شده
انشالله همیشه شاد باشی

من بیشتر...
انشالله و هچنین.

نیروانا شنبه 30 دی 1391 ساعت 22:52

یه خاله دارم با۲تادخترخاله بااونام هم خوشم ولی توشهرمانیستن بعدش من فقط بادوستام خوشم بابقیه هیچی
انشاا...بافامیلات خوش باشی خداروشکربهت خوش گذشت

خدا برات حفظشون کنه.
کیه که با دوستاش خوش نباشه؟!
انشالله...
خواهش میکنم، ممنون...

باران پاییزی سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 09:04 http://baranpaiezi.blogfa.com

خوش به حالت. دوتا تولد؟؟؟؟؟؟
من بعد از سالها تولد گرفتم موقع آوردن کیک برق رفت رفت که رفت. اون شب کل رشت برق نداشتن. تولدی شد خاطره ساز برای خودش
ایشالا همیشه خوش باشید کنار خانواده

بله دوتا تولد!
شاید هم یکی دیگه تو راه باشه!!!
نیست بعد سالها تولد گرفتید، اداره برق هم شکه شد و زد برق رو قطع کرد!
ایشالله...
و همچنین.

لاله سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 20:49

خیلی خوشحالم که شادی تو رو دیدم
هیچ چیزی توی دنیا برام مثل خوشحالی عاشقی دل شکسته زیباتر نیست

خیلی ممنون.

باران پاییزی چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 11:34 http://baranpaiezi.blogfa.com

از همینجا اعلام میکنم اداره برق خیلی نامردی . ملت دارن تولد سوم میگیرن . من یه دونه تولد گرفتم حالمو گرفتی

هاهاها...
غصه نخورید، خونسردی خودتون رو حفظ کنید.
من باهاشون صحبت میکنم که تولد بعدیتون حواسشون رو جمع کنن تا مشکلی پیش نیاد.

امین پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 20:43 http://robefarda.blogsky.com/

جیگرتو امین بخوره میساغ جون
تو چقد نازو عشوه میای آخه
دختر بودی باهات ازدواج میکردم

قربونت بلامیسر
همون بهتر که دختر نیستم!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد