میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

لبخنـد همیشه راز خوشبختی نیست...


بر خاک بخواب نازنین، تختـی نیست...
آواره شدن حکـایـت سختــــی نیست...
از پاکـی اشــــک های خــود فهمیدم...
لبخنـد همیشه راز خوشبختی نیست...


معلم گفت: دو خط موازی هیچگــــــــــــــــــــاه به هم نمیرسند...
مگر اینکه یکی از آنهـــــــــــــــــــــــــــا خود را بشکند...

گفتم: مــــــــــــــــــــن خودم را شکستم؛ پس چرابه او نرسیدم ؟؟!

لبخند تلخــــــــــــــــــی زد و گفت...
شـــــــــــــــــــــــــاید او هـــــــــــــــــــــم بـه سوی خــــــــــــــــــط دیگــــــــــــــــــــــــــــری شکستـــــــــــــــــــــــــــــه باشد!



نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 09:09

اوه ههههههههههههههه میثاق جان چه مطلب قشنگی خیلی خیلی زیبا بود
من یه نظر دیگه واست داده بودم نیامد

باز که اسم ننوشتید

ممنون

چرا اومده، تایید کردم

سارا چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 10:56 http://sky-2012.mihanblog.com/

باران پاییزی چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 11:07 http://baranpaiezi.blogsky.com

بازم که اول نشدم
در اول شدن لذتی هست که در دوم شدن نیست

کلن اون خط دومیه موازی بدجور ناخوشی بود
درود



آره از ناخوشی هم اونورتر

درود

good girl چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 14:30 http://aseman-man.blogsky.com

آره قبول دارم.وقتی کسی می خنده نشونه ی این نیس که خوشاله...ویا خوشبخته...
میثاق ببخشید ولی اگر تونستین به دوستمم سر بزنین...
غریب مونده
:sara7474.blogfa.com

فریبا چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 20:33

"یـــک لبخنـــــد...
یـــک نگــــــــاه...
یــک عـطـر آشـنـا ...
یــک صــــــــدا...
یــک لــبـاس آشـنـا...
یــک خــیـابـون...
یــک خـاطـره ...
از درون داغونـــت می کــــند وقــتی یـــادش مــیـوفـتـی ..."

دقیقا

نیروانا جمعه 14 تیر 1392 ساعت 00:17 http://nirvana18.blogsky.com

چه مطلب قشنگی...

ممنون از نظرت

حسین جمعه 14 تیر 1392 ساعت 01:16

اون قضیه اول شدن چیه که باران پاییزی ما در پی اونه

گفتم که، اولین نظر رو گذاشتن واسه مطلب جدیده که باید خیلی تلاش کنی تا به همچین درجه ای برسی

لاله شنبه 15 تیر 1392 ساعت 10:07

قهوه

خدایا …
یک امروز را مهمان من باش …

به یک فنجان قهوه تلخ …

دلت نمیخواهد طعم دنیایت را بچشی ؟؟

لاله شنبه 15 تیر 1392 ساعت 10:14

خدایا

من که پشتم به خودت گرمه و باز
هرچی این راهو میام نمیرسم

نکنه دستمو ول کردی برم که به هرچی که میخوام نمیرسم

لاله شنبه 15 تیر 1392 ساعت 10:15

اشتباه

یه حسی دائما میگه از اول اشتباه کردم
از اینکه عمرمو با تو کنار تو تباه کردم
تموم زندگیم بودی شب و روزم، کس و کارم
حالا نیستی و شبهامو کنار گریه بیدارم
بدون هیشکی به غیر تو به قلب من نمیشینه
دیگه هرگز کسی ما رو کنار هم نمی بینه
صدای خنده های ما توی خونه نمی پیچه
خدایا سهم من از اون همه عشقم چرا هیچه؟
میگفتی بی من آرومی ولی بارو نمیکردم
دیگه از زور دلتنگی پشیمون بر نمیگردم
دیگه از تو توی ذهنم یه بی همتا نمی سازم
واسه برگشتنت دیگه بهت من رو نمیندازم
[
منو اصلا نمیدیدی تو روزایی که سر کردم
همه شبهامو با یادت به عشق تو سحر کردم
که شاید فردایی باشه تو هم هم حس من باشی
بگی عاشق شدی آره دقیقا مثل من باشی
ولی فردا و فردا ها گذشت و اتفاقی نه
بگی عاشق شدی، هرگز، یه بار از من سراغی نه
اقلا این دم آخر برای من دعایی کن
خداوندا بیا امشب در حق من خدایی کن

فاطمه شنبه 15 تیر 1392 ساعت 14:39 http://deleman91.blogsky.com

آیا راهی برای رسیدن دو خط موازی بهم بجز شکسته شدن نیست؟؟
کاش معلم بود و پاسخی میداد

راهش همونه که بالای وبم نوشته!
باید پای عشــــــــــــــــــــــق در میان باشه! اونوقته که هر نشدی شد میشه...

سارا یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 23:38 http://sky-2012.mihanblog.com/

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد