میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

ﯾــﻪ ﺭﻭﺯ ﺧــــــﻮﺏ ﻣﯿــــــﺎﺩ...


کاش میدانستم چه کسی این سرنوشت را برایم بافت…

آنوقت به او می گفتـــــــــــــــــــــــم…

یقه را آنقدر تنگ بافته ای… که بغض هایم را نمی توانم فرو دهم…!



این نیز بذگــــــــــــرد...

ﯾــﻪ ﺭﻭﺯ ﺧــــــﻮﺏ ﻣﯿــــــﺎﺩ...

ﯾــﻪ ﺭﻭﺯ ﺧــــــﻮﺏ ﻣﯿــــــﺎﺩ ﮐـــﻪ ﺑـــﺎﻻﯼ ﻋﮑﺴـــــﻢ ﻣﯽ ﻧـﻮﯾﺴــــــﻦ :


ﺍﻧﺎ ﻟﻠﻪ ﻭ ﺍﻧﺎ ﺍﻟﯿـــــﻪ ﺭﺍﺟﻌﻮﻥ... 

ﯾــﻪ ﺧـــﻂ ﻣﺸﮑــــﯽ ﮐﻨــــــﺎﺭﺵ 

ﻣﻨـــﻢ ﺩﺍﺭﻡ ﻟﺒﺨﻨــــﺪ ﻣﯿﺰﻧـــــﻢ ﺗـــﻮ ﻋﮑـــــﺲ ... 



خـــــــــــدا جونم هنوزم میگما... طلبت آماده ی آمادست... 



نظرات 16 + ارسال نظر
باران پاییزی دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 10:21 http://baranpaiezi.blogsky.com

خب اینی که الان نوشتی یعنی چی میثاق ؟؟؟؟؟؟؟؟ اون جون و اون انالله

کاملا واضح هستش که!

همونی که نوشتم ، همون

باران پاییزی دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 10:52 http://baranpaiezi.blogsky.com

هر جور راحتی فقط اینو بدون آدمهای ضعیف بجای اینکه برای مشکلاتشون راه حل پیدا کنن دنبال راه میانبرن.
والا به خدا

البته اه راه حلی وجود داشته باشه...
الان منظورت این بود که من ضعیفم؟!

باران پاییزی دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 11:24 http://baranpaiezi.blogsky.com

آره ضعیفی خیلی هم ضعیفی

شاید...

good girl دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 12:08 http://aseman-man.blogsky.com

چی شده میثاق؟
یاد آخرت کردی؟

نا امید شدی؟
آخی چرا؟
زندگی کن...خوب زندگی کن...
وقتشو خدا خوب می دونه!
تو نمی خواد...پیشنهاد بدی!
خدا حواسش هس...
خیالت جمع...
درود...

چیزی که قبلا شده بوده،
یاد آخرت کردن خوبه،
دارم زندگی میکنم،
خیالم جمعه،
صرفا جهت یادآوری گفتم
درود و بدرود

نیروانا دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 14:02 http://nirvana18.blogsky.com

خداااااانکنههههههههه

بالاخره که چی؟! یه روزی میرسه که...

سما دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 21:44

آقا میثاق این دیگه چیه گذاشتی
دله آدم میگیره

این حرف دله...

لاله دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 21:53

حوب میثاق خیلی خوبه که اینقدر طرفدار داری ببین دوستان وبلاگی همه ناراحت شدند منم ناراحت شدم از این نوشتت خوب دوست داشتی چی می نوشتیم ؟ هان چی ؟که تو این حالت بتون کمکت کنه من امیدوار زنده باشی وخداوند طلبتو بهت نده یه روز خودت به این حکمت خداوند پی ببری امشب دعا می کنم برات خیلی زیاد

من نمی خواستم باعث ناراحتی دوستام بشم

خیلی ممنونم از شما بخاطر لطف هایی که بمن دارید

good girl سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 12:48 http://aseman-man.blogsky.com

تا درودی دیگر مردود...

ع سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 14:03

اگه هم سنو سالایه شما دم از نا امیدی بزنن، بعد یکی که سنش بالایه 30 هستش و هیچ چیزی نداره ،نه کار نه پول و نه امیدی ،اون وقت اون باید چی بگه؟
ما حداقل کاری که واسه خودمون میتونیم بکنیم اینه که هدفای بزرگ واسه زندگی انتخاب کنیم و واسه رسیدن به اونا تلاش کنیم اونوقت میبینی که چقدر زندگیتو دوست داری و هر لحظش چقد با ارزشه

فریبا سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 15:33

"مرخصی ندارد ، حتی وقت استراحت ندارد
حقوق و مزایا ندارد ، بیمه ندارد
ترفیع پست و مقام ندارد
استعفا یا اخراج شدن ندارد
بازنشستگی و از کارافتادگی ندارد
با این حال دوست داشتنی ترین شغل دنیاست عاشق بودن"

خیلی زیبا ، ممنون

سما سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 16:50

سلام
من رفتم مای همهمه عضو بشم ولی نوشته بود یکی از اعضا باید دعوت نامه بده تا عضو بشم
این دیگه چه سایتی ؟

درود
من خبر نداشتم! خوب اگه مایلید ایمیلتون رو بدید، من براتون دعوت نامه میفرستم.

سما چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 02:28

باشه.آقا میثاق این مدیر سایت شما همون آقایی که قدش بلنده ،و همیشه هم مثه آدمایی هست که با یکی دعوا دارن ،مثه این اسمه نصیری خیلی آشناست هم کلاسیم شده فکر کنم
البته نصیری زیاده شاید اون نباشه

نه کی گفته؟! خیلی هم خوش اخلاقه
حتما اشتباه گرفتید
شما دیروز با آقای نصیری حرف نزدی با آقای رضی گفتگو داشتی
من براتون دعوت نامه رو فرستادم ، ایمیل رو باز کنید یه لینکی هست که اگه کلیک کنی صفحه ثبت نام رو بالا میاره و ...

سما چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 13:35

من که اخلاقشو نمیدونم چه جوریه
من قیافشو گفتم
من با آقای رضی حرف زدم که اون گفت شرمنده نمیدونست قضیه دعوت نامه رو
به شما گفتش؟
اووووووووووووووف عجب اطلاع رسانیه بالایی
من الان ایمیلمو چک کردم شما چیزی ندادی

بله متوجه شدم
پس چی فکر کردی؟! ما یه روحیم در چندین جسم

سما چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 14:03

میلتون اومد ممنون

لاله پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 11:20

باد با چراغ خاموش کاری ندارد اگر در سختی هستی , بدان که روشنی ...

ممنون

niyaz پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 16:44 http://spinaz.blogfa.com

::
خدایا؟؟؟؟
صدای شکستنم…
امروز گوش هـفت آسمونت رو کر کرد…
تـو هم شنیدی؟؟
::

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد