میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

نگاه متفاوت به زندگی...

پشت چراغ قرمز تو ماشین داشتم با تلفن حرف میزدم و برای طرفم شاخ و شونه میکشیدم که نابودت میکنم !
به زمین و زمان میکوبمت تا بفهمی با کی در افتادی! 
زور ندیدی که اینجوری پول مردم رو بالا میکشی و........ خلاصه فریاد میزدم.

یه دختر بچه یه دسته گل دستش بود و چون قدش به پنجره ی ماشین نمیرسید هی میپرید بالا و میگفت آقا گل! آقا این گل رو بگیرید....
 منم در کمال قدرت و صلابت و در عین حال عصبانیت داشتم داد میزدم و هی هیچی نمیگفتم به این بچه ی مزاحم!
اما دخترک سمج اینقد بالا پایین پرید که دیگه کاسه ی صبرم لبریز شد و سرمو آوردم از پنجره بیرون و با فریاد گفتم: بچه برو پی کارت! من گـــل نمیخـــرم! چرا اینقد پر رویی! شماها کی میخواین یاد بگیرین مزاحم دیگران نشین و....

دخترک ترسید... کمی عقب رفت! رنگش پریده بود! وقتی چشماشو دیدم ناخودآگاه ساکت شدم! نفهمیدم چرا یک دفعه زبونم بند اومد! البته جواب این سوالو چند ثانیه بعد فهمیدم! 

ساکت که شدم و دست از قدرت نمایی که برداشتم، اومد جلو و با ترس گفت: آقا! من گل نمیفروشم! آدامس میفروشم! دوستم که اونور خیابونه گل میفروشه! این گل رو برای شما ازش گرفتم که اینقد ناراحت نباشین! اگه عصبانی بشین قلبتون درد میگیره و مثل بابای من میبرنتون بیمارستان، دخترتون گناه داره....... دیگه نمیشنیدم! 

خدایا چه کردی با من! این فرشته چی میگه؟!
حالا علت سکوت ناگهانیم رو فهمیده بودم! کشیده ای که دخترک با نگاه مهربونش بهم زده بود، توان بیان رو ازم گرفته بود! و حالا با حرفاش داشت خورده های غرور بی ارزشم رو زیر پاهاش له میکرد!
یه صدایی در درونم ملتمسانه میگفت: رحم کن کوچولو! آدم از همه ی قدرتش که برای زدن یک نفر استفاده نمیکنه! ... اما دریغ از توان و نای سخن گفتن!
تا اومدم چیزی بگم، فرشته ی کوچولو، بی ادعا و سبکبال ازم دور شد! حتی بهم آدامس هم نفروخت!

هنوز رد سیلی پر قدرتی که بهم زد روی قلبمه! چه قدرتمند بود!!
مواظب باشید با کی درگیر میشید! ممکنه خیلی قوی باشه و کتک بخورید!

کپی شده از وبلاگ دوست خوبم " ♥ آسمان پر ستاره ♥ آسمان شیراز ♥ "

میثاق نوشت: اینو خوندم یه جوری شدم! یه جوری که قابل وصف نیست! بنظرم خیلی واضح میگه که نگاه افراد نسبت به زندگی کاملا با هم متفاوته... نگاه دخترک چقدر ساده... نگاه مرد اما...!!!


نظرات 12 + ارسال نظر
باران پاییزی دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 09:30 http://baranpaiezi.blogsky.com

اووووووووووف پس میثاق هم بالاخره نوشت. آورین
ازین دست واقعیتها زیاده فقط به یکمی زاویه دید نیاز داره که چطور می بینمش خوب یا بد


چیه مگه؟!
دقیـــــــــــــــــــــــقا...

لاله دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 14:26

خیلی زیبا با اینکه قبلا خونده بودم ولی یاد آوری خوبی بود

بله بله

الی دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 14:57 http://eli-voroojak.blogfa.com

آخی بیچاره
دلم بسی گرفت

هیییی...

acyeh دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 19:23 http://tanhaomidzendegi.blogfa.com

salam,,,,ali bod be web manam bia khoshhal misham

درود
ممنون نظر لطفته
باشه...

سارا ( آسمان شیراز ) سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 00:40 http://sky-2012.mihanblog.com/

عالی بود

ممنون

باران پاییزی سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 09:59 http://baranpaiezi.blogsky.com

آخه میثاق نوشتت نشون میده قلمت خوبه ولی دست به دامن کپی/ پیست میشی
خب حالا چرا میزنی میثاقققققققققققققققققققق؟

واقعا میگی؟!

من کجا زدمممممممممممممممممممممممم؟!

good girl سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 11:46 http://aseman-man.blogsky.com

سلام..
عیدتم مبارک...
صد سالم به این سالا...!
هر رزوتم نوروز...
نوروزتم پیروز
آره...بعضی وقتا...انگار از دسمون در میره همه چی...
مغرور میشیم.دیگه روزمین نمیشینیم..اخم..سنگین..
بعد میشه اینطوری ک یه دختر خانم...بهمون تلنگر میزنه..
خوبه..خوشالم وبلاگ شما..یه میثاق نوشته هم، واردش شد...بعد از دوسال و هفت ماه...

درود

ممنون
دوسال و هفت ماه رو خوب اومدی
پست هایی هم بوده خودم نوشتم! اونایی که وصف حال و روزم بوده!

سما سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 13:04

قشنگ بود....
بچه ها کلا دنیاشون فرق داره.....
بدرود

ممنون
بله دقیقا

بدرود بدون درود

فریبا سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 14:06

سلام خیلی زیبا و پر معنی بود

درود
ممنون

باران پاییزی سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 14:21 http://baranpaiezi.blogsky.com

آره کم نوشتی ولی خوب نوشتی
بنویس جوان بنویس. وقتی بنویسی خیلی از مسایل حل میشه. باور کن

ممنووووووووون

باشه استاد

good girl سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 18:06

نه ،گفتی همه ی وبلاگم...کپی/پیسته؟


باشه درست میگی

نیروانا جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 13:08 http://nirvana18.blogsky.com

عالییییییییییییییی

ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد