میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

قدم زدن زیر باران...



رعد وبرق، هارت و پورت است!

                                           چیزی در دل ابر نیست!
                                                                           جز اشک؛
                                                                                             جز باران...
                                                                                                                  جز دلتنگی......

دوست دارم الان براتون از هوای شهرم بگم...
هوایی که من عاشقش بودم و هستم... یک هوای فوق العاده ای که نگو! بیست بیست! البته خیلی ها هم هستن که گله میکنن! میگن دیگه بسته و فلان و بهمان! که بنظرم این افراد کلا افراد نق نقو ای هستن که در هوای آفتابی هم میگن واااااااااااااااای هوا چقدر آفتابیه! 

آها هنوز نگفتم چجور هوایه...

هوای بارانــــــــــــــــــــــی با دانه های ریز باران... 
یه ریز میباره، همراه با میزان قابل توجه ای کاهش دما که باعث شده خیلی ار خونه ها، از جمله خونه خودمون بخاری های خودشون رو آتش کنن! البته بخاری اتاق من هنوز خاموشه 

یه همچین بارانه نازی:


که فقط یه همدم کمه تا بهمراش بری زیر بارونه و دل رو بزنی به بارون و آماده بشی واسه یه سرماخوردگی توووووپ... 


نظرات 9 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 09:35 http://deleman91.blogsky.com

عاشق هوای بارونی هستم البته از نوع رگباری نه ، نم نم بارون رو منظورمه
بوی خاک بارون خورده محشره
خوشبحالتون تو شهر ما فعلا از بارون خبری نیست فقط سرما هست و بس

منم همینطور

میاد بالاخره

go♥od girl چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 18:49 http://aseman-man.blogsky.com

ای بابا!
چ حس زیبایی!
+بارون..
+هوا..
+همراه..
+گرمی..دل..
+سردی نفس..
+پای پیاده..
+و خیس..

=با یه حس خوب!

از حس خوب چیزی فراتر...

باران پاییزی پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 09:05 http://baranpaiezi.blogsky.com

بارون قطع شد که ازش نوشتی
از شنبه دوباه گویا هوا بارونیه

آره دقیقا خودمم به این نتیجه رسیده بودم!

هوا صاف شده که برنامه جمعه ما بهم نخوره و بعد دوباره از شنبه شروع کنه بارون تا چهارشنبه و دوباره صاف بشه که برنامه ما خراب نشه و ...

lale پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 13:40

khbe misagh to shhre ma hm dare baron meyad

dege shhre shoma khoraksh barone

آره همینطوره

asma جمعه 19 مهر 1392 ساعت 02:57

b jun mikharam sarma khordegisho

آره منم دقیقا همینطور...

سما جمعه 19 مهر 1392 ساعت 11:22

سلام
این چن روزه خیلی خوب بود ای کاش به این زودی بارون بند نمیومد
بدرود

درود
دقیقا بعد ظهر همون روزی که این پست رو گذاشتم بند اومد
بدرود

فریبا جمعه 19 مهر 1392 ساعت 12:38

یه سری از حرفها هستند که امکان نداره بشه به گفتار تبدیلشون کرد ؛

این حرفا معمولا به اشک تبدیل میشن . . .

هیییییییییییی...

باران پاییزی یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 15:27 http://baranpaiezi.blogsky.com

تار عنکبوت بست این وبلاگت
هوا اینجا آفتابیه ملت. والا



دقیقا همون روزی که این پست رو گذاشتم بارون بند اومد

نیروانا یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 18:42 http://nirvana18.blogsky.com

من باران موخواااااااااااااااااااااام

من ندارم...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد