میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

ماجرای دوستی با بعضی از رفقا است...


فـامیـلِ دور :  آقـای مجـری من با زوری که در ایـن خــر میبینـم افـق های روشنـی در برابـر خـودم میبینـم.

جیــگر : مـن خــر نیستـــم... مـن خــر نیستـــم... مـن خــر نـیستــــم...
فـامیـلِ دور :  ببـخشیـد جسـارت کـردم، شمـا عقـابی، پـروانه ای، مـن خـرم که با تـو توی ایـن خـونه مـونـدم...


این دیالوگ ماجرای دوستی با بعضی از رفقاست...


میثاق نوشت : روز سپندارمذگان، روز عشق ایرانی رو به تمامی دوستان تبریک میگم... خوش باشید و همیشه عاشق...


نه خبر می گیری از من، نه سلامی نه جوابی
فکرشو می کردی یک شب، شب بخیر نگم بخوابی؟!

شب بخیر عزیز من چشماتو بستی.
من بیدارم تو بخواب هر جا که هستی...

من که هر گوشه ی این شهر از تو یه خاطره دارم
از توی خونه یه عُمره پامو بیرون نمیذارم.

من که یه عُمره کنارت فکر زخمای تو بودم،
بر می گشتم و می موندم من اگه جای تو بودم.

" لحظه ها - فرزاد فرزین "



نظرات 7 + ارسال نظر
good girl سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 13:23 http://aseman-man.blogsky.com

جیگره دیگه...
آره دوستی با جیگرا میشه همین دیگه!
آخی!
ممنون از تبریک...
اصالت وجود یعنی این.
اصالتِ وبلاگ.. متن.. رویدادها

و..
اصالت ایران و ایرانی!
منم تبریک میگم.

بله همینطوره، اصالت خیلی مهمه...

ممنون از برای تبریک...

باران پاییزی سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 14:59

سپندارمزگان بر شما هم بسیار خجسته. ما که یادمون رفته بود این روز رو
لایک به پست

ممنوووووووون
مطمعنا ولنتاین اونا یادتون بوده ولی امروز، روز عشق ما یادتون رفته بود!
بازم ممنون

سما سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 23:37

آخی فامیل دور جیگر.......یادش بخیر امسال عید هم بزارن خیلی حال میده
اون عکسه اون آقایه چرا اونجوریه
فرزاد فرزین اینو خونده!!چرا آشنا نیس پس
هاسا دانلود میکنم

درووووووووووود یادت رفت

مدلش همونطوره

دانلود نکن! برو بخر... مثل من

باران پاییزی چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 11:28

آره دیگه من کلن غرب زده ام

واقعا که

یک ذهن پریشان چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 13:17 http://1zehneparishan.blogfa.com

سپندارمذگان بر شما هم مبارک برادر

ممنون

fatemeh چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 16:51 http://tabasom-e-eshgh.blogfa.com

سلام خیلی عالییی بود !!

درود
ممنوون

نیروانا چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 22:00

ههههههههه

مرسی روزسپندارمذگان برتوی دوست گرامی مباررررررررررررررررک


چه شعرزیبایی

ممنووووووووووون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد