میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎ ﺩﺭ ﻋﻤﺮ یک ﺍﻧﺴﺎﻥ

خیلی لذت بردم وقتی این متن رو خوندم 
بخونید، ضرر نداره...

11 ﻣﻮﺭﺩ ﺍﺯ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎ ﺩﺭ ﻋﻤﺮ ﺍﻧﺴﺎﻥ :


1 - ﻋﺎﺷﻖ ﺷﺪﻥ ...

ﺩﺍﺩﻥ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ...
ﺗﻤﺎﺱ ﺍﺯ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺩﻟﺘﻮﻥ ﺑﺮﺍﺵ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ ...
ﺑﻪ ﺷﺨﺼﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺭﯾﻦ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯿﻦ ﻭ ﺑﺒﯿﻨﯿﻦ ﺍﻭﻧﻢ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﺮﺩﻩ ...
ﺩﻭﺳﺘﺎﯼ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﺧﻮﺑﺖ ﺭﻭ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﻭ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﻫﯿﭽﯽ ﺑﯿﻨﺘﻮﻥ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻧﮑﺮﺩﻩ ...
ﻟﻤﺲ ﺍﻧﮕﺸﺘﺎﻥ ﯾﻪ ﻧﻮﺯﺍﺩ ﺗﺎﺯﻩ ﻣﺘﻮﻟﺪ ﺷﺪﻩ ...
ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷﯽ ﻭ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﻫﻨﻮﺯ ﻭﻗﺖ ﺍﺿﺎﻓﯽ ﺑﺮﺍ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻥ ﺩﺍﺭﯼ ...
ﯾﻪ ﺷﺐ ﻗﺸﻨﮓ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺗﻨﻬﺎ ﻗﺪﻡ ﺑﺰﻧﯽ ﻭ ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﻗﺸﻨﮓ ﻭ ﺧﻮﺑﺖ ﺭﻭ ﻣﺮﻭﺭ ﮐﻨﯽ ...
ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﯾﻪ ﭘﯿﺎﻡ ﯾﺎ ﺗﻤﺎﺱ ﺍﺯ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺭﯼ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﮐﻨﯽ ...
10 
ﺣﺲ ﮐﻨﯽ ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻭ ﮐﺎﺭﺕ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﻣﯿﺪﻩ ...
11 
ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﺘﻦ ﺭﻭ ﻣﯿﺨﻮﻧﯽ ﻭ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻟﺤﻈﺎﺕ ﺧﻮﺏ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﻭ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﻪ ﻟﺒﺖ ﺑﯿﺎﺩ...
عالی بود... 
نظرات 7 + ارسال نظر
باران پاییزی پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 11:15 http://baranpaiezi.blogsky.com

اتفاقن مورد 7 دم صبح برام پیش اومد. صدای بارون شنیدم. نگاه کردم دیدم ساعت 3 و خورده ایه. ازینکه با این صدای ناب می تونستم با آرامش بخابم در پوست خودم نمی گنجیدم

اینی که گفتید دیگه خیلی باحاله

سما پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 19:59

جز 6!بقیه لایک.....
2و7عالیییییی

نظرت محترمه
7 که واقعا عالیه

آرام جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 09:23

میثاق من 1و10 رو خیلی می پسندم چون بین این دوشماره ارتباط عمیقی رو حس می کنم عزیزم عالی بود ممنون

آره دقیقا
خواهش میکنم...

نیروانا جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 18:45

چه جالب بعله همینطوره....

اهوووم...

یک ذهن پریشان یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 21:45 http://1zehneparishan.blogfa.com

واقعا عالی بود . هرکدوم از موارد حال و هوای خاص خودشو داره .

آره دقیقا، کلی با هم فرق دارن ولی هرکدومش به تنهایی باعث شادیه

ممنون

فریبا دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 16:50

دلم برای حضور و غیاب مدرســه تنگ شده،

انگار برای کسی مهم بود،

باشــم یا نباشــم...

thanks

آخیییییی... یادش بخیر...

خواهش میکنم

fatemeh شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 17:30 http://tabasom-e-eshgh.blogfa.com

واااای خیلی قشنگ بود ...

آرهههههههه...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد