میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

ویکـــتور هــــوگو




تمـامِ آن چیـزی کـه دربـاره‌ی تـو در سَـرم هسـت ، ده‌هـا کتـاب مـی‌ شـود .
امـا تمـامِ چیـزی کـه در دلـم هسـت ، فقـط دو کلـمه اسـت ،

دوســتت دارم !

٠•●ஜ ویکـــتور هــــوگو ஜ●•٠

نظرات 6 + ارسال نظر
فریبا دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 17:54

من ...

روز خویش را ...

با آفتاب ِ روی تو ...

کز مشرق ِ خیال دمیده است ،

آغاز می کنم .

من ...

با تو می نویسم و می خوانم ؛

من ...

با تو راه می روم و حرف می زنم ؛

وز شوق ِ این محال

که دستم به دست توست ،

من

جای راه رفتن ...

پرواز می کنم .

آن لحظه ها که مات ...

در انزوای خویش

یا در میان جمع ،

خاموش می نشینم ؛

موسیقی نگاه ِ تو را گوش می کنم .

گاهی میان مردم . . .

در ازدحام شهر ...

غیر از تو هرچه هست ...

فراموش می کنم ...

آپم

خیلی زیبا... ممنون

آرام سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 00:28

خیلی خیلی زیبا ودلنشین بود در عین کوتاهی بسیار ....................

دقیقا همینطوره

نیروانا سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 00:34

بله بله درسته

good girl سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 12:30 http://aseman-man.blogsky.com

افسوس...
زیبایی گل در زیر دستان تشریح می پژمرد...
افسوس که عقل این چیز هارا نمی فهمد!

سما سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 14:47

سلام
جمله خوشگلی بود
عجب قیافه ای داره اینجا

درود
بله همینطوه

آره

asma یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 11:23 http://asma1992.blogfa.com

like

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد