میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

کاش خوابت کمی مرا میدید!


کاش خوابت کمی مرا ببیند!

حداقلش فقط همین امشب ببیند...

ببیند چقدر دلم تنگ است...

ببیند چقدر نفسم تنگ بالا پایین می شود...

ببیند مرا که میگویم: او و یارش - منو یادش...

نظرات 6 + ارسال نظر
آرام دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 00:01

خیلی خیلی قشنگ بود

در حد عالی

خیلی ممنوون

good girl دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 13:06 http://aseman-man.blogsky.com

ببخشید اینطوری میگم...
ولی یکمم خودتونو دوست داشته باشید...
و در حسرت و غم وحزن زندگی نکنید..
دارین خیلی از فرصتای زندگیتونو هدر میدین..
امید و شادی بهترین یاور انسانند...
و فراموش کردن یا حداقل فکر نکردن التیام قلب شکسته

وقتی آدم یه چیزی رو بیشتر از چیز دیگری دوست داره، در شرایط یکسان اون چیزی رو که بیشتر دوست داره بهش اهمیت بیشتری میده! خدومم دوست دارم ولی...
همیشه میگی ولی من فرصتی نمیبینم!
امید رو خیلی خوب گفتی...
شادی بله خوبه ولی اگه عمیقش باشه.
فراموش که شدنی نیست، فکر نکردن هم دست خودم نیست!
ممنوونم از شما...

آرام سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 00:01

تبریک میگم روز ولادت حضرت علی روز مرد رو تبریک میگم بهت میثاق جان

خیلـــــــــــــــــــــــی ممنون
ولی من هنوز بچه هستم و مرد نشدم

فریبا چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 09:55

تو سکوت می‌کنی
و فریاد زمانم را نمی‌شنوی.
یک روز،
من سکوت خواهم کرد
و تو آن روز برای اولـین بار
مفهوم دیر شدن را خواهی فهمید...!

آپم

چقدر غم انگیز...

باشه

یک ذهن پریشان پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 23:49

رمز نداریم که !

ببخشید.... از یکم، کمی بیشتر، خصوصی هستش و کسی رمزشو نداره

نیروانا شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 23:15

هییییییی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد