میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

تو چه خواهی کرد؟

من می توانم...

جای سیگار نقاشی بکشم !

با دوغ مست کنم !

با وسایل خانه تمام شب را تانگو برقصم !

و به جای تو بالشتک دوران کودکی ام را در آغوش بگیرم !

تو برای فراموش کردن کسی که بی نظیر دوستت داشت چه خواهی کرد؟!


از وبلاگ خانم مهربان "همدل و همراز"

نظرات 6 + ارسال نظر
سما دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 13:20

کاره خواستی نمیکنه.به عشقش میرسه.90درصدشون البته

آره

آرام دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 17:01

نه سما جان من می گم اگه خالصانه به کسی محبت کردی واگه خالصانه دوسش داشتی اگه نتونستی دیگه کسی رو بجای اون تو زندگین بزاری بدون یه عاشق واقعی عشقت تو خالی وپیش پا افتاده نیست عشق اگه واقعی باشه مشخصات داره به غیر اون کسی رو نمی ببینی اون 90 درصدی که می رن عاشق نیستند به عشقشونم نمی رسن فقط فکر می کنن یه روزی عاشق بودن

عشق شاید نرسیدن باشه
شاید زجر کشیدن باشه
شاید سپری شدن با خاطرات خوش گذشته باشه
شاید دعا کردن برای خوشبختی کسی که جگرتو سوزونده باشه
شاید همیشه وهمه جا چشمت دنبال نگاه اون باشه
شاید وقتی در زیر بارون به یادش راه بری باشه
شاید ریختن یهوی قلبت وقتی کسی شبیه اونو می بینی باشه
شاید دیدن درخشش چشمان کسی باشه که حتی نگاهش شبیه اونه باشه
ولی هرچی هست رسیدن نیست سما جان

من فکر میکنم منظور سما این بود : اون کسی که میذاره میره، راحت فراموش میکنه و با فرد جدیدی که عشق خطابش میکنه وقت میگذرونه!

آرام دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 17:04

میثاق جان یه هوی حسی مبهم این کلمات رو برام تکرار کرد دلم نمی خواست وقفه بیفته وتشکر م گذاشتم توی این نظر خیلی ممنون که این مطلب رو به صورت پست گذاشتی این مطالب ارزششو داره بارها باره پرسیده بشه که واقعا بدون عشق می خوای چکار کنی ؟ آیا کسی هست که اینقدر دوستت داشته ؟

خواهش میکنم

سوال بی جواب!

آتی دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 19:48

خیلی پست قشنگیه........

ممنون...

باران پاییزی سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 09:26 http://baranpaiezi.blogsky.com


خب وقتی فراموش بخاد بکنه حتمن این کار رو می کنه وقتی تعلق خاطری بهش نداره

اینم حرفیه...

یک ذهن پریشان یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 01:52

این بی نظیر دوست داشتن براش مهم نیست وگرنه میموند .

ممکنه براش مهم نباشه ولی بالاخره میدونه و بعدا میفهمه که چی چیزی رو از دست داده...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد