میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

خوش باشند همیشه...


در ادامه پست " طلا+ق " میخوام بنویسم!



دیشب رفته بودم جشن عقد یکی از نزدیکان نزدیک!


- داماد لیسانسه بیکار.

- داماد سالم از نظر جسمی، اخلاقی.

- عروس دیپلمه پشت کنکوری.

- عروس به نظر من کم سن و سال.
- تفاوت سنی بنظر من زیاد.
- پدر مادر ها دارای وضع مالی خوب.
- جشن عقدی در حد جشن عروسی.

- 450 تا شام و هزینه بالای تالار.

- کادوی گرون پدر مادر ها = پژو پارس صفر کیلومتر سفید رنگ ( حتی پلاک هم نشده بود لامصب )


بنظر من همه ویژگی های این دو گل تازه شکفته بد نبوده و روی تابلوی عکسی که برای امضاء گذاشته بودن هم از ته دل براشون نوشتم " خوش باشید همیشه " و امضاء کردم. و حتی منم اگه وضع مالیم خوب باشه همینطور خرج میکنم.

ولی وقتی این هزینه ها رو میدیدم فقط زوج در حال طلاقی یادم میومد که "جرقه جداییشون" یا "بهانه داماد برای جدایی" و یا هرچیزی که میشه اسمش رو گذاست، کادوی کمی بوده که پدر مادر عروس روز عروسی داده بودن!

همین... و دیگر هیچ...


نظرات 5 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 17:01 http://shendabad-amuz.blogsky.com

واقعا عالی و بجا بود
تجملات ریشه ی زندگی رو پوسیده میکنه

ممنووون
تجملات بیخود و بی جهت...

آرام یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 20:39

خوب مبارکه انشا الله یه روز جشن عرو سی شما با یک ماشین زیباتر

بله مبارکشون باشه
من ماشین نخواستم، خوشبختی میخوام، اگه ماشین خوشبختی میاره باشه...

باران پاییزی دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 12:43 http://baranpaiezi.blogsky.com

در مورد زوجی که خط آخر نوشتی فکر می کنم بهانه ای بیش نبوده وگرنه آدمیزاد هر چیز با اهمیتی که با زحمت بدست آورده خیلی راحت از دست نمیده.
متاسفانه خانواده های ما به بچه ها شون درست یاد ندادن برای خوب زندگی کردن و سالم موندن بجنگند و یاد بگیرن باید برای بدست آوردن هر چیز مهم تاوان داد و هزینه کرد
دوست من و شوهرش به خاطر 20 میلیون پول ناقابل باید دو سه سال دیگه صبر کنن تا برن سر خونه ای که الان 2 ساله خریدنش. جالب اینجاست اگر پدر و مادر دو طرف نفری 10 تومن بهشون میدادند جون تمکن مالی دارن الان رفته بودن سر خونه ی جدیدشون اما همسر دوستم 2 شیفت داره کار میکنه و این قابل تحسینه.

معلوم نیست، شاید قبل کادو و در دوران نامزدی دلایل دیگری هم بوده که سر کادو دیگه تحملش تموم شده و همه چی رو بهم زده و بیخیال زندگی مشترک شده!

یک ذهن پریشان چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 12:06

والا چی بگم . چه لزومی داشته اینهمه ریخت و پاش . شاید اگه پول این مراسم رو جمع میکردن میشد سرمایه ای جور کرد تا آقای داماد لیسانس بیکار بتونه باهاش یه کاری راه بندازه !

بله اینم حرفی کاملا درستیه...

atefeh دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 23:19

هی خدا این دیگه کی ان.................

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد