میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

جمله طلایی


چندین روز از بس کمبود وقت داشتم که نشد به وبلاگم درست و حسابی سر بزنم و پست هایی که در این روزها باید میذاشتم و وقت میذاشتم برای گذاشتنشون، برسم!


خلاصه و مفید ، تیتر باز مینویسم!


سوم مهر : روز تولدش... مبارکش باشه 


ششم مهر : بعد از هفت سال و هفت روز گوشیمو از NOKIA N73 عزیز به عزیزی به روز، به اسم HTC Desire516 ارتقاء دادم 


یازده مهر : روز جدایی... خیلی زود دو سال گذشت... 


و در آخر جمله ای طلایی از وبلاگ دوست عزیز باران پاییزی :


اگر انسان رکورد خودش را بشکند، هم موفق است و هم خوشبخت 

ولی هر وقت خواست رکورد دیگران را بشکند تا موفق شود، موفق نمی شود بلکه برنده میشود ولی خوشبخت نیست 

" دکتر فرهنگ هلاکویی "


نظرات 4 + ارسال نظر
باران پاییزی دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 12:20 http://baranpaiezi.blogsky.com

مهر ماه آبستن چه حوادثی بود برات میثاق
گوشیت مبارکه باشه برات. بابا پولدار بابا متمول
در مورد 6 مهر پیشنهاد می کنم گوشیتو ببری موزه برادر من. بالاخره 7 سال کم نیستا
منم گوشی میخام

بله واقعا! مهر ماه...
خیلی ممنون، پولدار کجاست خانوووم، در 5 قسط خریدم
بله این کار رو هم میتونم انجام بدم
منم خیلی وقت بود گوشی میخواستم ولی نمیشد!

یک ذهن پریشان سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 14:42

گوشی نو مبارک .
بنده قبلا n73 داشتم ولی دل خوشی ازش نداشتم برای من 3 سال کار کرد فقط .

ممنووون
ولی من خیلی ازش راضی بودم و هستم

آرام چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 13:24

خوشحالم از اینکه جمله به این قشنگی رو از دکتر هلاکویی برامون نوشتی من سخنانشون خیلی دوست دارم
گوشی نو هم مبارک

خواهش میکنم
ممنووون

good girl دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 15:55 http://aseman-man.blogsky.com

سلام..
عیدتون مبارک
گوشی نو مبارک..گوشی های شرکتhtcگوشی های خوبین..
ان شالله براتون خوووووب کار میکنه..
جمله ی جالبی بود
بسیار خوشمان آمد

درود
ممنوون، بله نظر خودمم همینطوره، ببینیم میتونه رکورد گوشی قبلی رو بشکنه

بله خیلی جالبه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد