میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

پیام...

تا پیام بعدی اینجا پستی انتشار پیدا نمیکند 
 

بعدا نوشت : دوستان عزیز اگر انتقادی، پیشنهادی یا حتی تعریفی  ، از خودم، از وبلاگم، از پست هایی که میذاشتم و یا هرچیزی که بذهنتون میرسه، دارید، برام بنویسید، لطفا  و مممنووون... 
 

نظرات 4 + ارسال نظر
یک ذهن پریشان شنبه 29 آذر 1393 ساعت 21:40

ئه چرا؟

اینجا واسه فرد خاصی ساخته شده بود که دیگه الان میشه گفت جایی تو ذهن من نداره...
شاید وبلاگ جدیدی درست کردم

آرام یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 21:32

خوب این خیلی خوبه که راحت شدی ولیا من واست خیلی دعا کردم البته واسه همه جونا امیدوارم در راهی که انتخاب کردی خدا پشت وپناهت باشه ......

خیلی خیلی خیلی ممنوووون...
هیچوقت همراهی شما و تنها نذاشتن من توسط شما یادم نمیره... ممنووون...
راستی، ننوشتید برام، انتقاد و پیشنهاد...

آرام دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 12:53

من زیاد اهل انتقاد نیستم بیشتر دوست دارم اگه قرار حرفی بزنم تعریف باشه تا ظرم فرد مورد مطالبشو تقویت کنه چون نظرم روی همه آدمها مثبت دوست نداشتم غمگین ببینمت برای همین گفتم مطالب غمگین نزار که شما جواب منطقی دادید واسه این موضوع که وبلاگو واسه این درست کردی که راحت باشی وهرچه دل تنگت می خواهد بنویسی خوب برای من منطقی بود وقبول کردم که گاهی انسان غمگینه ومی خواد به نوعی تخلیه روانی کنه خودشو موفق وسر بند باشی پسر گلی

اهووووم
بهرحال مممنوون بابت همه چیز

باران پاییزی پنج‌شنبه 4 دی 1393 ساعت 09:25 http://baranpaiezi.blogsky.com

کلن تبریک میگم برادر کوچک من
موفق باشی.
درود به تو و اراده و پشتکار و صبوریت.
میدونی که پاداش نصیب کسانی میشه که از ثروت داشته های خودشون مایه بگذارن



ممنووون، خیلی ممنووون همشهری و دوست خوب

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد