میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

دیوانه عاشق یا عاشق دیوانه؟!


از دیوانه ای پرسیدند پدر و مادرت را بیشتر دوست داری یا خدا را؟
دیوانه گفت:عشقم را.
گفتند:عشقت کیست؟
گفت:عشقی ندارم.
خندیدند و گفتند:برای عشقت حاضری چه کنی؟
گفت:مانند عاقلان و سالمان نمیشوم، نامردی نمیکنم، دوستش خواهم داشت، تنهایش نمیگذارم، میپرستمش، بی وفایی نمیکنم، با او مهربان خواهم بود.
گفتند:اگر تنهایت گذاشت، اگر دوستت نداشت، اگر نامردی کرد، اگر بی وفا بود چه؟
گفت:اگر اینگونه نبود که من دیوانه نمیشدم...

میثاق نوشت: من قربون این دیوونه میشم که از هرچی عاقل عاقل تره... 

جواب غرور آمیز ﺳﺮﻟﺸﮑﺮ ﺟﻌﻔﺮﯼ :-)



ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭ ﺧﺎﺭﺟﯽ:

ﺍﮔﺮ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎﯼ ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻠﯽ ﻭﺍﺭﺩ ﺧﺎﮎ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺷﻮﺩ ﻭ 10 ﺑﻤﺐ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﺷﻬﺮ ﺷﻤﺎ ﺑﺮﯾﺰﺩ ﺑﺎ ﭼﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺍﯾﻦ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎ ﺭﺍ ﻣﻨﻬﺪﻡ ﮐﻨﯿﺪ؟!


ﺳﺮﻟﺸﮑﺮ ﺟﻌﻔﺮﯼ:

ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎ ﭼﻨﺪ ﻋﺪﺩ ﺑﻤﺐ ﻭ ﮐﺠﺎ ﻣﯽ ﺭﯾﺰﺩ ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻨﺴﺖ ﮐﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺍﯾﻦ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎ... دیگر ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻠﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺷﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺁﻥ ﻓﺮﻭﺩ ﺑﯿﺎﯾﺪ...!!!



به خاطر اینکه فکر کنم تویی . . .

آهنگ زنگ من روی موبایلت با بقیه فرق داشت؛


ولی . . .


آهنگ زنگت رو موبایلم مثل بقیه بود !



تو به خاطر اینکه بفهمی منم . . .


و من به خاطر اینکه فکر کنم تویی . . . !!!




از وبلاگ دوست خوب " ღ♥ღ عاشقانه سرا ღ♥ღ "



عشق...



روزی مجنون از روی سجاده شخصی عبور میکند.

مرد نمازش را شکسته و گفت : مردک در حال راز و نیاز با خدا بودم برای چه این رشته را بریدی؟!

مجنون لبخند زد و گفت : عاشق بنده ای بودم تو را ندیدم، تو عاشق خدایی چطور مرا دیدی؟!




ﺳﻮﺍﻝ ﺷﺮﻋﯽ!!!


ﺑﺎ ﻋﺮﺽ ﺳﻼﻡ ﻭ ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺒﺎﺷﯿﺪ ﺧﺪﻣﺖ ﻋﻠﻤﺎﯼ ﻣﺤﺘﺮﻡ
ﺩﺭ ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﮐﺎﺭﯼ ﺳﺎﻋﺖ 7 ﺻﺒﺢ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺍﺗﻮﻣﺒﯿﻠﻢ ﺭﺍ ﺍﺯ ﭘﺎﺭﮐﯿﻨﮓ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺑﯿﺎﻭﺭﻡ.
ﺩﯾﺪﻡ ﻣﺎﺷﯿﻨﯽ ﺟﻠﻮﯼ ﺩﺭﺏ ﻣﻨﺰﻝ ﺭﺍﻩ ﺭﺍ ﺑﺮ ﻣﻦ ﺑﺴﺘﻪ... 
ﺩﺭ ﻫﻤﯿﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﯾﮏ فردی ﺑﻪ ﮐﻤﮑﻢ ﺁﻣﺪ ﻭ ﺑﺎ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﺍﻭ ﻭ 19 ﺑﺎﺭ ﻋﻘﺐ ﻭ ﺟﻠﻮ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺭﺍ ﺍﺯ ﭘﺎﺭﮐﯿﻨﮓ ﺧﺎﺭﺝ ﮐﺮﺩﻡ. 
ﻭﺍﺯ ﺁﻧﺠﺎ ﮐﻪ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﺵ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ 5ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﻦ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺩﺍﺩﻡ... 
ﻣﺸﮑﻞ ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ: ﺣﺎﻝ ﮐﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺣﺮﮐﺖ ﮐﻨﻢ، آن فرد ﺳﻮﺍﺭ ﻫﻤﺎﻥ ﻣﺎﺷﯿﻨﯽ ﮐﻪ ﺭﺍﻩ ﺭﺍ ﺑﺮ ﻣﻦ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺷﺪ ﻭ ﺣﺮﮐﺖ ﮐﺮﺩ!!! 

سوال : آیا ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﺷﺮﻋﯽ ﮐﺸﺘﻦ ﺍﯾﻦ ﺷﺨﺺ ﺟﺎﯾﺰ ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ ﯾﺎ ﺧﯿﺮ؟