میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

داستان کوچولو - مرد دوچرخه سوار

مردی با دوچرخه به خط مرزی میرسد. 

او دو کیسه بزرگ همراه خود دارد. 

مامور مرزی میپرسد: « در کیسه ها چه داری؟». او میگوید «شن»! 
مامور او را از دوچرخه پیاده میکند و چون به او مشکوک بود ، یک شبانه روز او را بازداشت میکند ، ولی پس از بازرسی فراوان، واقعاً جز شن چیز دیگری نمییابد. 
بنابراین به او اجازه عبور میدهد. 
هفته بعد دوباره سر و کله همان شخص پیدا میشود و مشکوک بودن و بقیه ماجرا... 
این موضوع به مدت سه سال هر هفته یک بار تکرار میشود و پس از آن مرد دیگر در مرز دیده نمیشود. 
یک روز آن مامور در شهر او را میبیند و پس از سلام و احوال پرسی، به او میگوید: من هنوز هم به تو مشکوکم و میدانم که در کار قاچاق بودی، راستش را بگو چه چیزی را از مرز رد میکردی؟ 
قاچاقچی میگوید: دوچرخه! 


بعضی وقت ها موضوعات فرعی ما را به کلی از موضوعات اصلی غافل میکند... 


رای من دکتر محسن رضایی



رای من...

دکتر محسن رضایــــی


بدون تردید با محسن رضایی به بهترین انقلاب اقتصادی خواهیم رسید...


بیایید دست در دست هم با رای دادن به محسن رضایی در این انقلاب بزرگ اقتصادی و رونق تولیدات داخلی سهیم باشیم...



داستان کوچولو - بهلول و شیاد


آورده اند که بهلول سکه طلائی در دست داشت و با آن بازی می نمود.


شیادی چون شنیده بود بهلول دیوانه است جلو آمد و گفت:

اگر این سکه را به من بدهی در عوض ده سکه که به همین رنگ است به تو میدهم. 


بهلول چون سکه های او را دید دانست که آنها از مس هستند و ارزشی ندارند به آن مرد گفت به یک شرط قبول می کنم:

اگر سه مرتبه با صدای بلند مانند خر عر عر کنی!!! 


شیاد قبول نمود و مانند خر عرعر نمود. 


بهلول به او گفت :

تو که با این خریت فهمیدی سکه ای که در دست من است از طلا می باشد، من نمی فهمم که سکه های تو از مس است. 


آن مرد شیاد چون کلام بهلول را شنید از نزد او فرار نمود




شنیده بودم دروغ می گویند...




شنیده بودم دروغ می گویند
اما انتظارش را نداشتم...
آینه ها را می گویم
جای ِ من...
تصویر تو را
تحویلم می دهند !!!


از دوست عزیزم نیما رجب زاده


نسخه جدید بلاگ اسکای



منم از شما دوستان خوبم پیشاپیش از صبر و شکیبایی شمـــــــــا سپاسگذارم 

امیدوارم با این بروز رسانی بتونیم با امکانات بیشتری از بلاگ اسکای استفاده کنیم 

نمونه آزمایشی رو که دیده بودم خیلی باحال بود و امکانات خوب و جالبی اضافه شده بود 


با آرزوی موفقیت برای مدیران بلاگ اسکای