میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

تولدی دیگر!!!


دیشب به مناسبت قرعه کشی خانوادگی همه عموها و عمه ها خونه ما بودن. 

بعد مراسم قرعه کشی واسه صرف چای چای شیرینی که گرفته بودم رو آوردم. 

پرسیدن از برای چیست؟؟؟ 

گفتم : تولدمه! 

گفتن مبارکه و ... 

قبلش آهنگ گلچین کرده بودم... 

آهنگ که پلی شد دوتا عموها اومدن وسط... 

کم کم محفل گرم شد... 

اصرار کردن که منم بله... یعنی برم وسط ! 

نمیدونم چرا! 

ولی خجالت میکشیدم! 

خلاصه رفتیم وسط و یه تکون و دو تکون و ... 

کلی خوش گذشت... 

واقعا خوشحال بودم. ( اینجوری :  )

همیشه به داشتن چنین عموها و عمه های مهربون و با صفایی افتخار میکردم. 

خیلـــــــــــــــــی دوسشـــــــــــــــــــــــــون دارم... 

انشالله همیشه خوش باشن. 

البته منم در کنارشون! 


خیلی شب خوبی بود... خـــــــــدارو شکر... 

چرا ؟!


چرا واسه تجربه هات زندگیمو به باد دادی
چرا همـه سادگیمــو قیمت خنـــده هات دادی

مگـه تموم زندگـی به قیمت خستگیهــاست
نگو هر کی که عاشقه پابند دلبستگیهاست

این رسم روزگار نبود دل میکنم به راحتی
عشقم باشه بازیچـــه ی شمــا دلای پاپتــی

اما یـه روز تــو هم میشی بازیچــه ی یه حیلــه گر
دیر و زودش دست خداست تو هم میشی یه بازیگر

اون روز منـو یادت میاد.یادت میاد گریه هامو
اون روز یادت میاد منو خستگیمو ضجه هامو

یادت میاد عشــــق منـو تموم دلواپسیمو
یادت میاد بهای این سادگی و بی کسیمو

تولدی غیر منتظره!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تولــــــــــدم مبارک

خدایــــــــــــــــــا
اجازه هست ناصبوری کنم؟
به بزرگیت قسم از صبوری خسته ام...
از فریادهـایی که در گلویم خفــه ماند و میماند...
از اشک هایی که شبها تنها بالشم و تو شاهد آن هستید...
و از حرف هــایی که زنــده به گور گشــت در گورستــان دلم...
میدانی آسان نیست در پس خنده های مصنوعی گریه های دلت را،
در بی پناهیت در پشت هزاران دروغ پنهان کنی ... 
آرزوی پــرواز دارم مرا اجابت نما...
ای تنهـــــــــــــــــا امیـــــدم...

بازی باهــم بودن…!

کنــارت هستند؛ تا کـــی !؟
تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند …

از پیشــت میروند یک روز ؛ کدام روز ؟!
وقتی کســی جایت آمد …

دوستت دارند ؛ تا چه موقع !؟
تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند…

میگویــند : عاشــقت هســتند برای همیشه، نه…
فقط تا وقتی که نوبت بــــــازی با تو تمام بشود!

و این است بازی باهــم بودن…!