میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

هوای باحال شهرم...


چقدر هوای امروز شهرم رو دوست دارم...
آسمان کل شهر یک دست، یک رنگ، ابری...
نـــه میش گفـت سـرده نـــه میشـه گفت خنکه...
همه جیز به کنار...
   عاشق اون بارون ریزیم که یکریز میباره...
دوست دارم ساعت ها زیر این بارون قدم بزنم...

بارونو دوست دارم هنوز چون تو رو یادم میاره
حـس میکنــم پیــش منــی وقتی که بارون میباره
بارونو دوسـت دارم هنوز بدون چتــر و سرپنـــاه
وقتـــی کـــه حرفــای دلـم جـا میگیرند توی یـه آه



داستان کوتاه جالب

با اولین سیلی گیج شدم. احساس کردم همه چیز را برعکس میبینم. 
بهزاد داد می‌کشید و باز هم مرا می‌زد. هر چه التماسش می‌کردم، انگار نه انگار. 
تا به حال چنین رفتاری از شوهرم که چند سال بود با هم زندگی می‌کردیم، ندیده بودم. آن هم جلوی مردم. 
همه جمع شده بودند. هر کسی چیزی می‌گفت. چند نفر تلاش می‌کردند او را از من دور کنند. اما ظاهرا ناراحتی اش حدی نداشت و هیچ کس نمی‌توانست حریفش بشود. 
پسر جوانی که به نظر می‌رسید تازه دستش را از پریز برق درآورده، وقتی دید اوضاع هر لحظه بدتر می‌شود به بغل دستی‌ اش گفت: ...
ادامه مطلب ...

شخصیت شناسی

از میان 9 شکل زیر ، تصویر مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که رنگ و شکل، هر دو برای شما خوشایند باشند.

سپس توضیح مربوط به هر شکل را در ادامه مطلب بخوانید و ببینید چه شخصیتی دارید...



دوستان اول خودم میگم، من شکل شماره 5 رو انتخاب کردم و به نظر خودم درست بوده و به شخصیتم میخوره  اگه شما هم فکر میکنید تصویری که انتخاب کردید و توضیحات مربوط بهش به شخصیتتون میخوره بگید... 

ادامه مطلب ...

خداحافظی...

خداحافظ اولین قالب، قالب دوست داشتنی من :-*


درهم...

صدا ، رفت...
تصویر ، رفت...
خاطراتش ، موند و نرفت... 
- - - - - - - - - - - - - - - -
چه قانــون ناعــادلانــه ای!
بــرای شــروع یــک رابطــه، هــر دو طــرف بایــد بخواهنــد... 
امــا...
بــرای تمــام شدنــش، همیــن کــه یــک نفــر بخواهــد کافیســت........... ! 
- - - - - - - - - - - - - - - -
روتختم دراز کشیده بودم خوابم نمیبرد، گوشیمو برداشتم، اس ام اس نوشتم: خوابم نمی بره... !!!
بعدش سرد میشی، بغض میکنی...
                 هیشکی نبود که براش اینو بفرستم...
پاک کردم متن رو... 
چیزی که هزاران بار تجربه کردم!
        خیلی حس بدیه! خیلی بد! بی نهایت بد!
ای کاش خداموبایل داشت تا میشد اینجور موقع ها بهش اس ام اس کرد!!!
- - - - - - - - - - - - - - - -
دو تا زن توی اتوبوس برای یک صندلی خالی دعواشون میشه!
راننده میگه اونی که مسن تره بشینه روی صندلی!!!
.
.
.
هر ۲ تا زن به هم نگاه کردن و صندلی خالی ماند... 
- - - - - - - - - - - - - - - -
دوست پسر چیست؟
.
.
.
موجودیست دوست داشتنی که در نود در صد اوقات کفرتان را در می آورد و در ده در صد بقیه کاری می کند که آن نود در صد را از یاد ببرید  
بزن بسلامتی همه ی دوس پسرا... 
- - - - - - - - - - - - - - - -
آقا پسر ها :
1- با ماشین میرن به بانک، پارک میکنن، میرن دم دستگاه عابر بانک.
2- کارت رو داخل دستگاه میذارن.
3- کد رمز رو میزنن، مبلغ درخواستی رو وارد میکنن.
4- پول و کارت رو میگیرن و میرن.

دختر خانم ها :
چون زیاده بهتر دیدم توی ادامه مطلب بذارم...  بفرمایید... 
ادامه مطلب ...