میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

دلسروده ای از دوستی گرامی

من کی هستم؟! 

خدایا من نمی دانم که هستم          نمی دانم که دنبال چه هستم 

خداوندا نمی دانم کجایم          نمی دانم اسیرم یا رهایم 

نمی دانم چرا سامان ندارم          برای درد خود درمان ندارم 

نمی دانم اگر با دیگرانم          چرا تنهاترین مرد جهانم!

سؤالی در درونم گنگ و مبهم          زند بر ریشه ی من تیشه ی غم 

که من را غایت از این زندگی چیست؟          دلیل این سجود و بندگی چیست؟ 

کجا بودم؟ کجایم؟ از چه هستم؟          چرا هستم؟ که آوردم؟ که هستم؟ 

ولی با این همه امیدوارم          به لطف و رحمت پروردگارم 

خداوندی که دل را آفریده          مرا از خاک و از گل آفریده 

خداوندا خطاهایم بپوشان          مرا از جام ایمانت بنوشان 

بنوشانم شراب عشق و مستی          رهایم کن ز کبر و خودپرستی 

دلی عاشق دلی دریایی ام ده          برای دیدنت بینایی ام ده!

 

منبع: تنهای شب

نظرات 6 + ارسال نظر
تنهاى شب پنج‌شنبه 9 تیر 1390 ساعت 15:33 http://mhi12.blogsky.com

شرمنده فرمودید دوست من!
ممنون از لطف و محبت شما!

دشمنت شرمنده دوست عزیز.
شعرت خیلی خوشم اومده...

غریبه پنج‌شنبه 9 تیر 1390 ساعت 22:19

من کلا اهل شعر و اینا نیستم ولی این شعر واقعا قشنگ بود

منم زیاد اهل شعر نیستم. ولی بعضی شعرا واقعا زیبا هستن. یکی مثل همین.
--------
ببین غریبه نمیدونم کی هستی ولی هرکی هستی خیلی ازت ممنونم که میای و منواز تنهایی در میاری.

غریبه جمعه 10 تیر 1390 ساعت 16:02

خواهش میکنم.وبلاگتون جالبه واسم به خاطر همین میام.
ولی همچین اولش گفتی ببین غریبه فکر کردم میخواید فحش بدید

ممنونم از لطفتون.

بازم میخوام بگم... ببین غریبه لطفا اگه میشه خودتو معرفی کن. لطفا!

امیرسام شنبه 11 تیر 1390 ساعت 01:04 http://hamhame89.ir

ببین غریبهاینجارو دیدی یه سر بیا وبسایت ما اونجا هم ببین مطمئن باش اگه بیای اونجا دیگه نمیای اینجا

چیه امیرسام؟ چشم نداری ببینی یه غریبه بهم سر میزنه؟! هیشکی که اینجا نمیاد! همین یکی رو هم میخوای جذب سایت خودتو خودمون ( بچه های دانشگاه.) کنی؟! بابا بیخیال شو.
-----
ببین غریبه اگه رفتی اونجا مارو فراموش نکنیا!

یاس چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 13:01 http://farghdan.persianBlog.ir

سلام
خوب بود
راستی دوست داری تبادل لینک کنیم
پس منو با اسم تنهایی یاس لینک کن
من با چه اسمی میتونم لینکت کنم؟؟؟
به من سر بزن
خوشحال میشم
بدرود دوست من

سلام
ممنون. چرا که نه؟ باشه لینک شدید.
بدرود

*** سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 15:51

مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد