میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

چندین چیز جالب!

دانشجویان ردیف اول کلاس همه باهوشن ولی فقط تا زمانی که دانشجوهای ردیف آخر مایل به رقابت نباشند!  تقدیم به همه ردیف آخری های دانشگاه...

----------------------------

این عکس مرز شب و روز را در کره ی زمین نشان می دهد.

----------------------------

مـرز دریای شمال و بالتیک که به طور شگفت انگیزی هرگز از بین نمیرود...

سوره مبارکه فرقان آیه 53:

« و هو الذی مَرَجَ البحرینِ هذا عَذبٌ فُراتٌ و هذا مِلحً اُجاجً وَ جَعَلَ بَینَهما بَرزَخا و حِجراً مَهجوراً»

و اوست کسی که دو دریا را موج زنان به سوی هم روان کرد این یکی شیرین و آن یکی شور و تلخ است ومیان آندو حریمی استوار قرار داد.

----------------------------

شما هم قبل از خاموش کردن لامپ وامیستین مسیر برگشت به جای خوابتون و جای گوشیتون رو از حفظ میکنین یا فقط من اینجوریم !؟ 

----------------------------

لذتی که توو باز و بسته کردن در باتری کنترل در حین تماشای تلویزیون هست ، توو خود تماشای تلویزیون نیست! 

----------------------------

دقت کردین هیچ لذتی مثل این نیست که دو روز پیش تخمه خورده باشی، امروز یکی اش رو روی فرش پیدا کنی! 

----------------------------

رفیقم پفک بهم تعارف کرد دوتا برداشتم گفت خب دیگه بسته ، برگشت دستش خورد به درخت نصفش ریخت تو جوب. ( کلید اسرار) 

----------------------------

اینو تو گوگل سرچ کنین!!! خیلی جالبه!!! "zerg rush" 

نظرات 10 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 23:06 http://lovermatina.blogfa.com

سلام
ممنون که سر زدی
درمورد وبلاکمم نظر لطفته
شما لینک شدی
این عکستم خیلی قشنگه
بای

سلام
خواهش میکنم، ممنون....

باران پاییزی چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 09:21 http://baranpaiezi.blogsky.com

وای اون سرچه خیلی جالب بود.
اون کسانی که احساس قدرتمندی می کنند در برابر قدرت خداوند هیچه. ازین نمونه ها عبرت بگیریم.

خیلی حال میده. تازه اگه اون " اُ " هایی که میاد رو پشت هم روشون کلیک کنید از بین میره و در نهایت بالا سمت راست مینویسه چند تا رو از بین بردید و امتیازتون چنده!
بله، چه جمله ای بفرماستید...

neo چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 16:45 http://cruel-life.blogsky.com/

فوق العاده بود این عکسا و قدرته بی نهایته خدا جونم.
منم حفظ میکنم.....
ما کنترل رو جلد میکنیم تا از این لذت محروم بمانیم
وایییییی ای تخمه خیلی خوشمزه میشه ضدحال اینه ک پوچ باشه
حقش بود....منکه از پفک نمیگذرم
چقد اوووووووووووو

واقعا مرز بین دریاها دیگه خیلی عجیبه!
آفرین
ما هم همچنین! از این لذت محرومیم!
پوچ رو خوب گفتی...

لاله پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 10:25

خیلی خیلی زیبا بود باید بگم محشر میثاق جان
مخصوصا آیه ای از قرآن که توی مطلبت گذاشته بودی

ممنون.
واقعا درک کردنش سخته! دوتا دریا بهم برسن و یکی نشن!

لاله پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 15:42

برام خیلی جالب ودیدنی بود . جوانای مثل تورو که رجوع می کنند به آیات قرآن قابل ستایشند واقعا آدم چقدر می تونه این موضوع رو درک کنه که این دوتا دریا به هم نرسند با اجازت این مطلبو میزارم توی وبلاگ دختر 7 سالم تا بعدها ازش استفاده کنه

خودم این مطلب رو جای دیگه دیدم! خیلی برام عجیب بود و قابل درک نبود برام! واسه همین سرچی کردم و ته و توی قضیه رو در آوردم و به این آیه قرآن رسیدم. واقعا حیرت آوره.
این آیه قرآن هم هست:
سورة مبارکه الرحمن
مَرَجَ الْبَحْرَیْنِ یَلْتَقِیانِ (19) بَیْنَهُما بَرْزَخٌ لا یَبْغِیانِ (20) فَبِأَیِّ آلاءِ رَبِّکُما تُکَذِّبانِ (21) یَخْرُجُ مِنْهُمَا اللُّؤْلُؤُ وَ الْمَرْجانُ (22)
19. دو دریا را به گونه ای روان کرد که با هم برخورد کنند.20. اما میان آن دو حد فاصلی است که به هم تجاوز نمی کنند.21. پس کدامین نعمتهاى پروردگارتان را انکار مى‏کنید؟ 22. از آن دو، مروارید و مرجان خارج مى‏شود.
-----------
خواهش میکنم.
فقط یه چیزی، تونستید کپی کنید؟!

فاطمه پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 22:25 http://deleman91.blogsky.com

عکساتون خیلی زیباست
یکی از بی نهایت نشانه های خداوند متعال

ممنون.
بله کاملا درست میفرمایید.

لاله پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 23:20

تعجب نکن عزیزم نتونستم آیه قرآنی رو کپی کنم فقط عکسهارو کپی کردم ولی تونستم الان این آیه که تو نظرات گذاشتی کپی کنم ممنون کار منو راحت کردی بلاخره دزدی وبلاگ هم عالمی داره واسه خودش

کپی کردن از وبم کمی مشکله!

الی پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 23:34 http://eli-voroojak.blogfa.com

ب سلامتی همه ردیف آخری های دانشگاه مخصوصا خودم
عکسا خیلی جالب بود
من لامپو خاموش کنم مسیر برگشتو ب کمک نور گوشیم پیدا میکنم
کلید اسرار
پست جالبی بود


بله 100% .
منم بعضی اوقات از نور موبایلم استفاده میکنم.

ممنون از نظرت.

hami جمعه 20 بهمن 1391 ساعت 15:35 http://hami-lahijan.blogfa.com/

منم همیشه ته کلاسیم...
واقعا اون مرز دریا چقدر زیبا بود
وااااای
اون آخری رو سرچ کردم
چه بحال بود

حالا چرا اینو خوندی ذوق میکنی که آخر کلاس میشینی؟!
بله...

خیلی جالبه

نیروانا دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 22:13

چه باحال

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد