میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

ماجرای سه بی گناه!

ماجرای سه بی گناه یه شب سه نفر برای خوش گذرونی میرن بیرون...

و حسابی مشروب میخورن و مست میکنن فرداش وقتی بیدار میشن توی زندان بودن...

در حالی که هیچی یادشون نمیومده اینو میفهمن که به اعدام روی صندلی الکتریکی محکوم شدن...

نوبتِ نفر اول میشه که بشینه روی صندلی.

وقتی میشینه میگه: من توی دانشگاه، رشته خداشناسی خوندم و به قدرت بی پایان خدا اعتقاد دارم... میدونم که خدا نمیذاره آدم بیگناه مجازات بشه...

کلید برق رو میزنن...

ولی هیچ اتفاقی نمیفته... 

به بی گناهیش ایمان میارن و آزادش میکنن...


نفر دوم میشینه روی صندلی و میگه: من توی دانشگاه حقوق خوندم... به عدالت ایمان دارم و میدونم واسه آدم بی گناه اتفاقی نمیفته...

کلید برق رو میزنن و هیچ اتفاقی نمیفته... 

به بی گناهی اون هم اعتقاد میارن و آزادش میکنن...


نفر سوم میاد روی صندلی و میگه: من توی دانشگاه، رشته برق درس خوندم و به شما میگم که وقتی این دو تا کابل به هم وصل نباشن هیچ برقی وصل نمیشه به صندلی! 

دو تا کابل رو وصل میکنن بهم و بعد کلید رو میزنن و... !!! 

.

.

.

.

.

.

.

.

و هیچ اتفاقی نمیفته...! 


بنظرتون چرا نفر سوم چیزی نشد؟!

1) خدا نمیذاره آدم بیگناه مجازات بشه...

2) واسه آدم بی گناه اتفاقی نمیفته...

3) کلا برقشون مشکل داشته...

4) نظر خودتون...

نظرات 5 + ارسال نظر
hami پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 00:16 http://hami-lahijan.blogfa.com/


خب... جواب میدم اما باید قول بدی که جواب صحیح رو بذاری
من که رشتم برقه احساس میکنم برقش مشکل داره
یعنی گزینه 3
حالا نظر خودم اینه که داستانت سرکاریه


آفرین بر تو دانشجوی با هوش!
من هیچ قولی نمیدم!

باران پاییزی پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 08:55 http://baranpaiezi.blogsky.com

1-کلن برقشون مشکل داشته
2- من که تا حالا مشروب نخوردم ولی فکر کنم تاثیر زیاد مشروب بوده بر سیستم بدنی شون که مانع از جریان برق میشه
3- شایدم خیلی مست بودن فکر کردن رو صندلی الکتریکی اند
4- عیدی ها رو کی میدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
5- خوش باشید

1 - اهووم
2 - نه اهووم
3 - شاید
4 - از مسئول امور مالی ادارتون بپرسید!!!
5 - همچنین

sky پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 14:03 http://sky-2012.mihanblog.com/

سلام خیلی جالب بود....

راستی نرم افزاره اپرا مینی که گداشتم تو وبم گفته بودی سایت های فارسی نمیاره؟ مگه مدل گوشی چی هست؟ فارسی هارو وارو میکنه؟ بیا تو وبم بگو

سلام
خوب چی شد؟ کدوم گزینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باشه، میام.

neo پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 15:25 http://cruel-life.blogsky.com/

حتما برقشون مشکل داشته مگه میشه سه بار پشته سرهم کار نکنه.....درسته ک خدا نمیذاره آدم بیگناه مجازات بشه ولی آدم بیگناه هم نباید بشینه و منتظره معجزه باشه


آفرین، استدلالت خوشمان اومد. صد آفرین

نیروانا چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 18:58 http://nirvana18.blogsky.com

چه جالب نظرمن گزینه1میباشد

آفرین
نظر شما محترمه و امکان داره درست باشه!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد