میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

عشق ، رفیق ، چشماش ، پسر

عشق از دست رفته هنوز هم عشق است....
فقط شکلش عوض میشود، همین ..!
دیگر نمیتوانی لبخند عشقت را ببینی یا برایش غذا ببری ...
یا موهایش را نوازش کنی و یا با او برقصی ... 
اما وقتی این حس ها ضعیف میشوند، حس های دیگر قدرت می یابند ... 
خاطرات ...
خاطرات شریکت میشوند ... 
تو آن را غذا میدهی، بغلش میکنی، با آن میرقصی ... 
زندگی باید به پایان برسد ولی عشق نه ...


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

سلامتی اونا که به پای رفــــاقت سوختــــن، ولی به نام رفــــاقت سکــــوت کردن . . .
سلامتی اونا که به پای رفاقــــت جــــون میدن، ولی هرگز ادعــــای رفاقتشــــــــون نمیشه. . .
سلامتــــــــــی اونا که رفاقتشــــــــون بی منتـــــــــه . . . !!!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

همه میگویند چشمانش رنگارنگ است!
اما من میگویم : چشمانش عسلیست... 
نه برای رنگش، برای اینکه:
شیرین ترین لحظاتم در چشمان او خاطره شده اند...


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

دختر و پسری با سرعت ۱۲۰ کیلومتر سوار بر موتور...
دختر : یواشتر من میترسم!
پسر : نه خوش میگذره
دختر : نه نمی گذره. خواهش میکنم خیلی وحشتناکه!!!
پسر : پس بگو دوستم داری...
دختر : باشه باشه دوست دارم حالا خواهش میکنم آرومتر...
پسر : حالا محکم بغلم کن (دختر بغلش کرد.)
پسر : میتونی کلاه ایمنی منو برداری بذاری سرت؟ اذیتم میکنه...
.
.
.
روزنامه های روز بعد : موتور سیکلتی با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت به ساختمانی اصابت کرد موتور۲ نفر سر نشین داشت اما فقظ ۱ نفر نجات یافت! 
.
.
.
حقیقت این بود که اول سر پایینی پسری که سوار موتور بود متوجه شد ترمز بریده، اما نخواست دختر بفهمد در عوض خواست که یک بار دیگر بشنود دوستش دارد . . . 

نظرات 8 + ارسال نظر
همسایه برار دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 13:30

لوس نوابوستن ده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تی زندگی باغ پراز گاب الوچه ببه الهی.مره هوس دکفته.

در هر صورت اولین چیزی که خوایی بگی انه که "لوس نوابسن ده؟؟؟"
چی یعنی چی؟
گاوآلوچه خیلی خوش داری؟! باشد، بوقش تره آورم

فاطمه دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 15:13 http://deleman91.blogsky.com

این داستانت جالب بود
یعنی از این پسرا هنوز هم هستن؟؟؟
آخه شنیده بودم نسلشون منقرض شده

بله هنوز هم هست!
باز خوبه نسل اینجور پسر ها بگفته شما منقرض شده، نسل اینجور دخترا که از اول هم افسانه بوده

نیروانا دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 22:29 http://nirvana18.blogsky.com

عالییییییییییییییییییی

ممنون

باران پاییزی سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 09:50 http://baranpaiezi.blogsky.com

داستان آخری رو با اینکه بار ها خوندم ولی دوسش دارم.
عاشق بودن شهامت میخاد، تعهد و مسوولیت پذیری. صفاتی که پسر داستان داشت

اهووووم... درسته

لاله سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 14:38

روزی عشق از دوستی پرسید : تفاوت من و تو در چیست ؟
دوستی گفت: من دیگران را به سلامی آشنا میکنم تو به نگاهی ...
من آنان را با دروغ جدا میکنم تو با مرگ...

neo سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 15:52 http://cruel-life.blogsky.com/

خیلی غمیگینه هر دفعه ک میشنوم میفهمم ک چقدر تنهایی دردناکه عشق پسره بی نهایت بوده ولی زندگی بعده کسی ک همه چی رو واست خاطره کرده خیلی سخته فکر کن هرجا میری ی خاطره داری ک اون رقمش زده

میدونم، هرجا که میری، هر اتفاقی که می افته، دلیلی میشه که یادت بیاد

همسایه برار شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 22:57

هسه تره ایچی گما

فریبا چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 12:55 http://zaminehsabz.blogfa.com

اگه از اینجور پسرا پیدا شد ما رو هم خبر کن بیاییم تماشا فیلم هندی خوبی میشه

پیدا میشه، خوبشم پیدا میشه!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد