میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی سخت است...


خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی سخت است...
فراموش کردن کســـــــــــــــــــــــی که با او همه چیز و همه کس را فراموش می‌کردم!!!


دکـــــتر گوشـے را روے سینہ ام جابجا مـے کند:
نفسِ عمیق
عمیق تر...
و مے گوید :
حجمِ شش هاےِ شما کمـــ شده است!

من اما فقط دلمــــــــــــــــــــــ براےِ تو تنگــــــــــــــــــــــــــــ شده است... 


برای معنی دلتنگی احتیاج به این همه کلمه نیست ؛ دلتنگی یعنی تو نیستی !
( این قسمت آخر از وبلاگ " دلتنگ... " )


نظرات 7 + ارسال نظر
باران پاییزی چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 11:15 http://baranpaiezi.blogsky.com

کلن قراره هر زمان آپ شود پستهای جدید 9 صبح باشد؟؟؟؟؟؟
گاهی شده حتا دلم برای خودم تنگ شده. عزیزان که جای خودشون رو دارند

نه! خوشم اومد از دقتی که میکنید
آره دقیقا همینطوره، سعی میکنم همه 9 صبح آپ بشه

واقعا؟!

باران پاییزی چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 11:37 http://baranpaiezi.blogsky.com

اول شدما
اگه من آلزایمر بگیرم کلن خانوادم راحت میشن از دستم آخه مو رو از ماست می کشم بیرون
تو دلت برای خودت اصلن تنگ نشده؟؟؟؟؟؟؟ ولی من گاهی اوقات نه تنها تگ شده حتا دلم برای خودم می سوزه

آفرین خسته نباشید

همیشه خوب نیست این مو از ماست کشیدن، حواستون باشه

دلم نشده واسه خودم تنگ بشه ولی زیاد پیش اومده که واسه خودم بسوزه

نیروانا چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 11:52 http://nirvana18.blogsky.com

اره خیلی سخته.............

فریبا چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 20:36

سارا پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 07:37 http://sky-2012.mihanblog.com/

لاله پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 14:11

دِلـتـَنـگـے هــآ.....

گــآه از جـِـنـس ِ اَشـک انـב و گــآه از جـِنـس ِ بـُغـض ؛

گــآه سُـکـوت مـے شَـونـב و خـآمُـوش مــے مـانـنـב

گـاه هــق هـق مــے شَـوَنـב و مـے بـارنـב . .

בلـتـنـگے مـن بـَرایِ تو امـّـا

جِـنـسِ غَـریـبے בارב . .

ممنون

لاله پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 14:12

כِلـפֿـوشَـمــ کــﮧهـَرچـﮧازمَـטּ כور شَــوے ...

ازآטּ ســوے کُـرۀ زمیــטּ

بــﮧ مــטּ نَــزכیـکــــ تـَـر میــشـوَے !!

(فـَـقَــط) مـیــتَـرسـَمـــ ...

مَـبــآכآ گــالـیــلـﮧ اشـتـبـــآهــ کـرده بـآشـَـכ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد