میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

سرزنش غیر عاشقان را خوشتر دارم...



سگی نزد شیر آمد گفت بامن کشتی بگیر!
شیر سر باز زد!
سگ گفت : نزد تمام سگان خواهم گفت شیر از مقابله با من می هراسد!
شیر گفت : سرزنش سگان را خوشتر دارم از اینکه شیران مرا شماتت کنند که با سگی کشتی گرفته ام!!!

میثاق نوشت: من با خوندن این متن میگم:
سرزنش غیر عاشقان را خوشتر دارم از اینکه عاشقان شماتت کنند که زیر قولم بزنم و عهد بشکنم...!!!
نظرات 10 + ارسال نظر
باران پاییزی یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 14:33 http://baranpaiezi.blogsky.com

ممنون که بالاخره به ما غیر عاشقان هم بها دادید و نامی از ما در زبان راندید. والا

خواهش میکنم

نیروانا دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 01:59 http://nirvana18.blogsky.com

ای ول دمت گرم

خواهش میکنم

فاطمه دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 16:51

میگم شازده حالا ما جز عاشقان محسوب میشویم یا غیر عاشقان

من که نمیدونم، خودتون بهتر میدونید

لاله دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 17:43

بسیار زیبا بود

ممنووووووووووووون

سما دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 19:26

سلام
جالب بود مستر
بدرود

درود
ممنون لیدی
درود بدرود میاره ! سلام اول چی میگه؟! بدرود آخر چی میگه؟!
بدرود

فریبا دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 20:04

دلم به بوی تو آغشته است ،

سپیده دمان کلمات سرگردان بر می خیزند و خواب آلوده

دهان مرا می جویند تا از تو سخن بگویم ؛

کجای جهان رفته ای ؟

نشان قدم هایت چون دان پرندگان همه سویی ریخته است

باز نمی گردی ، می دانم و شعر ..

چون گنجشک بخار آلودی بر بام زمستانی به پاره یخی بدل خواهد شد

شمس لنگرودی

ممنون

good girl دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 23:35 http://aseman-man.blogsky.com

سلام.
زیاد زیبا یود...یه چیزی تو مایه های مثبت بی نهایت
تفکرتان...قابل تحسین...

درود
خیلی خیلی ممنون، نظرت خیلی انرزی مثبت داد، در حد مثبت بی نهایت

الی چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 00:54 http://eli-voroojak.blogfa.com

زیبااااااااااااااااااااااااااااا بود

ممنون

سما چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 13:14

سلام
شما فکر کن یکی از فانتزیامه اصلا.........
بدرود

درود
اشتباه و وقتی گوش نمیدی من میگم، از قول سعدی: نرود میخ آهنین در سنگ
بدرود

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 18:52

تا حالا نشنیدید میگن با سلامو درود،ها؟!!!این ینی اینکه به یک معنان آقای سعدی!!!

بعد آخرش که نمیگم با خداحافظ و بدرود!
به یک معنا و اولی ریشه در زبان عربی داره و دومی ریشه در زبان پارسی داره...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد