میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

جواب!


الان ساعت ۰۳:۰۲ دقیقه بامداد ۱۳ آبان ماه هستش!

یک آن پریدم از خواب دیدم ساعت اینه!

قصد خوابیدن نداشتم، منتظر جواب بودم! نمیدونم کی رفتم...


بیدار شدم دیدم بله پیامکی دارم با این متن:

نمیخوام حرفی بزنم...

فعلا به سکوت نیاز دارم...


این جوابی بود که بعد از یک سکوت حدود ۲۲ ساعت گرفتم!
خوبه، باز امید زندست...

نظرات 3 + ارسال نظر
آرام چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 19:32

جریان پلیسی شده میثاق جان من دارم پیگیری می کنم ببینم چی میشه انشا لله هرچی به صلاحت برات پیش بیاد

نه پلیسی نیست دیگه
منم امیدوارم

پرنده مهاجر شنبه 17 آبان 1393 ساعت 22:40 http://yelaq.blogsky.com

سلام
تبریک به خاطر جواب گرفتنتون!!!

درود
ممنوون ولی من که هنوز جوابی نگرفتم ...

یک ذهن پریشان یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 00:03

ایشالا که خیره

ممنوون ، منم امیدوارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد