میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

میثاق تنهــا

هیچ وقت،هیچ چیزی،اونطور که خودت میخوای پیش نمیره...

امیدوارم که بریم...

حدودی سه ساعت دیگه میرم واسه سربازی...

امیدوارم دو ماه دیگه تمدید نکنن مارو...

جدای از دیر تر شروع شدن سربازی و از اون طرف درتر تموم شدنش! ممکنه دو ماه دیگه اوضاع من رو بدتر کنه! چون این دوماه گذشته اوضاع نسبت به قبل خیلی بدتر شد! طوری که اصلا فکرشم نمیکدم به اینجا برسم!!! بیشتر از این نمیخوام توضیح بدم که چیه و در مورد چی میگم ولی همینطور سر بسته میگم!

هیچ وقت هیچ چیزی اونطور که ما میخوایم پیش نمیره!

فکر میکردم ممکنه این دوماه فرجی بشه! نشد!

امیدوارم با دوماه دوری درست بشه!

و امیدوارم جمله ی : هیچ وقت هیچ چیزی اونطور که ما میخوایم پیش نمیره! این دفعه صدق نکنه و اونطور که من میخوام پیش بره...


قصد دارم با هیچ کس تماسی برقرار نکنم...

قصد دارم مرخصی نیام...

و قصد های دیگه!


البته اینم بگم، گاهی قصد هایی داری ولی تو موقعیتش که قرار میگیری میبینی نمیشه اون قصدی که داشتی رو انجام بدی و بیخیال قصده میشی :| (همون هیچ وقت هیچ چیزی اونطور...)


انتظار!

تا دقایق آخر منتظرش میمونم!

دوست و آشنا و غیر آشنا پیام داد و یه چیزی کفت، دمشون گرم اما اونی که باید میداد نداد! اونم دمش گرم :|


خیلی خوب میشد وقتی انتظار درک شدن داریم ، یکمم تلاش کنیم تا درک کنیم طرف مقابل چی داره میکشه!

خیلی خوب میشد اگه یکم به دلیل انجام کاری توسط شخصی که انتظار انجام اون کار از اون فرد نمیرفت، توجه میشد! فقط یکم!

خیلی خوب میشد اگه دقت میکردیم که خودمون میتونیم جلو بعضی رفتار های بعضی افراد رو خیلی راحت بگیریم و نذارین به جاهای باریک کشیده بشه!

خیلی خوب میشد به این توجه میکردیم، وقتی خودمون جلوی به جای باریک کشیده شدن رو نگرفتیم و رسید به جای باریک، بهتره یکم هم خودمون رو مقصر بدونیم!

خیلی خوب میشد اگه نمیشد! اما الان خیلی خوب میشه اگه بشه و خیلی بد میشه اگه نشه!


پ.ن. یک : من خوبم، من قوی ام، من شکست نمیخورم، من بیافتم هم دوباره بلند مشیم، در یک کلام: من کوهنوردم... مثل کوه محکمم!

پ.ن. دو  : همون پی نوشت های پست " از چی بگم! "

پ.ن. سه : پ.ن. یک، صحبت منم منم نیست، صحبت انرژی مثبته، بله!

پ.ن. چهار : م ر ا د ش ت س و د

نظرات 2 + ارسال نظر
پسندیده یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 04:53 http://kenaaraabaad.blogsky.com/

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
ای سرباز اسلام
چشم بهم بزاری تموم شده
ان شاء الله بری با یه کوله بار تجربه ی خوب برگردی
اومدنه هم واست آستین بالازده باشن البت اگه تاحال نزدن
به هر حال
موفق باشی
خدانگهدار

درود بر شما
ممنووون از پیام پر امیدتون.
استین بالا بزنن یا نزنن! به جوان بیکار زن نمیدن که

یه نفر شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 21:09

دمشون گرم اما اونی که باید میداد نداد! اونم دمش گرم :|
برا کسی تب کن که اون طرف قبلش برات بمیره برادر
این دنیا تنها به کسی دل ببند که بمیره برات،
کارم پیدا میشه ،چرا عجله داری.ولی تا به نتایج بالا نرسیدی نروووو جلو.

پیام ندادن اون هم دلیل داشت که خودم میدونم ، ولی خوب ، میتونست بیخیال اون دلیل بشه که نشده بود!
کار؟ من حرفی از کار نزدم! منظورت چیه؟!
ولی گاهی تا برسی به نتایج بالا میبینی فرصت از دست رفته و اون نتیجه بالا دیگه ارزشی نداره!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد